Dabar populiaru
Sportas gyvai
Publikuota: 2013 gruodžio 30d. 08:26

Amžina kova su antsvoriu. Kaip per Naujuosius metus išlaikyti gerą figūrą?

Naujųjų metų stalas
Andreas Graulund, Flickr.com / Naujųjų metų stalas

Prieškalėdiniu laikotarpiu laikėtės dietos? Netgi sugebėjote numesti keletą kilogramų? Įlindote į savo mėgstamiausią suknelę, kuri sausio 1 d. sutrūkinėjo per siūles? Labai pažįstama situacija...

Prieš Naujųjų metų šventę labai daug reikalų. Kalėdiniai rūpesčiai – malonūs rūpesčiai, kurie suteikia mums šventinę nuotaiką. Niekas juk nenori susidurti su netikėtais nemalonumais.

Kai kalbame apie Kalėdas ir Naujuosius metus, prieš akis išnyra stalas, nukrautas įvairiausiais patiekalais. Parduotuvėse milžiniškos eilės prie maisto produktų, prigrūsti vežimėliai, o vėliau visa tai milžiniškais kiekiais keliauja į mūsų skrandžius.

Prieš bėgant į parduotuves sudarykite meniu, užsirašykite visus patiekalus, kuriuos gaminsite. Viena iš gudrybių: nusipieškite stalą ir ant jo lėkštes, ant kiekvienos lėkštės rašykite patiekalų ir produktų pavadinimus, ir nepamirškite, kad tarp lėkščių turi būti atstumai.

Parduotuvėje griežtai laikykitės sudaryto sąrašo. Pirkdami produktus, atkreipkite dėmesį į pagaminimo ir galiojimo datas, taip pat į sudėtį. Konservai turėtų būti lygiose dėžutėse, venkite sutrenktų vaisių ir daržovių.

Taip jau yra, kad šeimininkės, ruošdamos šventinį stalą yra taip užsiėmusios, kad neturi kada pavalgyti per visą dieną. Ir tai yra labai blogas įprotis. Maitinimosi režimas yra labai svarbus tiek lieknėjantiems, tiek ir normalų svorį siekiantiems išlaikyti žmonėms. Tik taip sugebėsite nepriaugti svorio per šventes. Pasirūpinkite, kad valgytumėte pusryčius, pietus ir vakarienę, kitaip neišlaikysite ir dar iki vidurnakčio nusiaubsite visą stalą bei apsivalgysite.

Jei jūs pasikvietėte svečių, nesistenkite juos „užmušti“ patiekalų įvairove. Svečiai tikrai įvertins jūsų kulinarinius sugebėjimus, jei ant stalo bus patiekti keli, tačiau įmantriai pagaminti patiekalai.

Naujųjų metų stalas turėtų džiuginti akį ne gausumu, kiek naujovėmis ir neįprastumu. Palepinkite save ir savo artimuosius kažkuo ypatingu.

Neįsivaizduojate stalo be salotų? Puiku! Nuimkite „silkę su kailinukais“, baltą mišrainę, venkite salotų su bulvėmis. Majonezą pakeiskite jogurto padažu. O visa kita – jūsų fantazija.

Jei svečiai paprašys duonos, pasakykite, kad pamiršote jos nupirkti! Sumuštiniams naudokite sluoksniuotos tešlos paplotėlius, grūdinės kilmės duoniukus.

Šventinis stalas tikrai gali apsieiti be garnyro. Paruoškite daugiau užkandžių iš daržovių ir žalumynų. Apvirti kukurūzai, troškintos daržovės puikiai tiks prie mėsos patiekalų ir labai gražiai atrodys, skirtingai nei trintų bulvių košė.

Desertą palikite pusryčiams. Juk ryte taip norisi kažko saldaus... O Naujųjų metų naktį valgykite daugiau šviežių ir džiovintų vaisių, riešutų, išvirkite kisieliaus.

Linksmai atšvęskite Naujuosius metus, o nereikalingus kilogramus palikite praėjusiems metams! Šypsokitės, džiaukitės ir eksperimentuokite ne tik prie stalo, bet ir gyvenime!

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera
Parašykite atsiliepimą apie 15min