Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Moteriškos gudrybės arba kaip priversti lieknėti vyrą

Vyriška dieta
Stavros Markopoulos, Flickr.com / Vyriška dieta
Šaltinis: Žvalus.lt
0
A A

Dailioji žmonijos lytis visuomet siekia idealo, todėl supranta, kam reikalingos dietos. O štai įkalbinti vyrą laikytis dietos arba pradėti sveikai maitintis – sudėtinga užduotis. Pasiūlykite savo brangiausiajam pusryčiams sveikų dribsnių, o vakarienei – neriebios varškės. Netrukus pamatysite jį slapčiomis kramsnojant rūkytą dešrą...

Tačiau juk taip norisi, kad vyras būtų sveikas ir žavingas. Vis dėlto nebūtina apie tai kiekvieną kartą jam užsiminti ir vis siūlyti neįdomias dietas. Imkitės mažų gudrybių.

Bet koks vyras neįsivaizduoja gyvenimo be mėsos, ir teisingai – jų gyvenime neturi trūkti baltymų. Tačiau ir mėsos patiekalus galima paversti naudingais, o ne tik skaniais. Pabandykite ne kepti mėsą ant keptuvės, bet troškinti ar kepti orkaitėje.

Išbandykite štai tokį paprastą patiekalą: sudėkite sluoksniais į kaitrai atsparų indą mėsą, svogūną, bulves, morkas, razinas, moliūgą, slyvas, česnaką, pasūdykite, įpilkite vandens ir šaukštą pomidorų padažo – ir į orkaitę. Galite varijuoti ir išbandyti su kitomis daržovėmis, mėsą pakeiskite žuvimi.

Jei jūsų vyrui patinka kotletai ir koldūnai, nereikia atpratinti nuo šio patiekalo. Tik šiek tiek pakeiskite receptūrą. Kartu su mėsa sumalkite kopūstus, svogūnus, morkas. Apkepkite gautus kotletus ir patroškinkite juos. Kotletai tikrai bus sotūs ir naudingi.

Pusryčių dauguma vyrų neįsivaizduoja be sumuštinių. Ką gi čia galima pakeisti? Sumuštinius patiekite ne su dešra, bet kepenų paštetu. Puiku, jei jį išvirsite pati: išvirkite kepenėles ir nedidelį lašinių gabaliuką, pridėkite du svogūnus, įdėkite pipirų, druskos ir virkite dar 10-15 minučių. Viską sumalkite – paštetas paruoštas!

Galite paruošti ir labai skanią sveiką užtepėlę: sutrinkite sviestą, brinzos sūrį, šiek tiek grietinės, garstyčių, svogūnų laiškų ir juodųjų pipirų.

Ruošdamos omletą, nepamirškite ir daržovių: cukinijų, pomidorų, moliūgų, salierų.

Stenkitės kiekvieną dieną gaminti daržovių salotas, o jas pagardinkite augaliniu aliejumi. Dažniau vartokite salierus, kurie ne tik padeda lieknėti, bet ir gerina širdies bei kraujagyslių sistemos darbą, taip pat stiprina nervinę sistemą.

Ant valgomojo stalo laikykite šviežias daržoves: agurkus, pomidorus, morkas, ridikus ir t.t. Tuomet vietoj užkandžių vyras rinksis tai, kas padėta ant stalo – sveikas pasirinkimas!

Kartais mėsą keiskite žuvimi, baltymų, tiesa, čia mažiau, tačiau įsisavina žuvis lengviau. Galima pagaminti ir plovą su žuvimi.

Nepamirškite ir apie vandens bei žaliosios arbatos naudą. Įveskite tradiciją, grįžus po darbų susėsti ir ramiai išgerti arbatos puodelį.

 

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min