Dabar populiaru
Publikuota: 2013 spalio 9d. 12:00

Obuoliai – vitaminų ir mineralų šaltinis

Obuoliai – vitamino C šaltinis
Flickr.com / Obuoliai – vitamino C šaltinis

Niekam ne paslaptis, kad obuoliai, kaip ir visi kiti vaisiai, pasižymi didele vitaminų gausa, todėl stiprina imunitetą ir suteikia plaukams, nagams ir odai sveiką spindesį.

100 g valgomojoje obuolio dalyje lyderiauja vitaminas C, taip pat jame yra A, B grupės vitaminų, beta-karotino ir kitų naudingų medžiagų.

Manoma, kad suaugusiam žmogui per parą reikia suvartoti 90 mg C vitamino, todėl 7-8 dideli obuoliai per dieną kuo puikiausiai patenkins šį poreikį. Tačiau, turint omenyje, kad vitamino C yra ir kituose produktuose, tai 2-3 obuoliai niekada nepakenks jūsų racione. Obuolius galima valgyti neribotais kiekiais, jei tik žmogaus nekamuoja rėmuo.

Obuoliai turtingi ir įvairiais mineralais: kaliu (278 mg 100 g valgomojoje dalyje), natriu (26 mg), kalciu (16 mg), fosforu (11 mg), taip pat magniu, geležimi, boru, cinku, jodu ir dar daugeliu kitų mikroelementų.

Ne ką mažiau vertingi yra ir džiovinti obuoliai. Jie tinkami ne tik kompotams ar sausiems pusryčiams pagardinti, bet yra ir labai sveikas užkandis. Net ir po džiovinimo proceso obuoliai išsaugo savo naudingas savybes.

Obuolių dieta

Manoma, kad obuolių dieta yra gana efektyvi ir labai paprasta. Viso labo per 7 dienas galima atsikratyti vidutiniškai 6-7 kilogramais, tuo pačiu organizme normalizuojant natūralią medžiagų apykaitą. Ši dieta turi tik 2 reikalavimus: apsišarvuoti valios stiprybe ir apsirūpinti beveik 11 kilogramų šviežių obuolių. Neribotais kiekiais galima gerti vandenį (negazuotą) ir žaliąją arbatą.

100 g valgomojoje obuolio dalyje yra 47 kcal. Mityba obuolių dietos metu: 1diena – 1 kg, 2 – 1,5 kg, 3 – 2 kg, 4 – 2 kg, toliau normos mažinamos, 5 – 1,5 kg, 6 – 1,5 kg ir 7 – 1 kg obuolių.

Tačiau visada atminkite, kad prieš pradedant laikytis bet kokios dietos, ypač jei turite kokių nors sveikatos negalavimų, būtina pasikonsultuoti su gydytoju, kad dieta atneštų tik naudą.

Netgi, jei nesiskundžiate antsvoriu ar virškinimo problemomis, galite kuo puikiausiai darytis iškrovos dienas, valgant tik obuolius.

Obuolių iškrovos dienos mityba: kas 3 valandos – 300 g tarkuotų obuolių (1,5 kg per dieną) ir neribotas kiekis skysčių.

Obuolių iškrovos dienos efektyviai padeda išvalyti šlakus, kurie nuolatos kaupiasi žmogaus organizme, nepriklausomai nuo mitybos. Jei yra poreikis atsikratyti keleto kilogramų be ypatingų dietų, tuomet obuolių iškrovos dienų reikėtų laikytis vieną-du kartus per savaitę. Bendrai profilaktikai ir organizmo valymui – vieną-du kartus per mėnesį.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie 15min