Povestuvinė kelionė paneigė mitą apie pigius „paskutinės minutės“ pasiūlymus Frankfurto oro uoste

Kūlversčiu į povestuvinę kelionę – taip savo nuotykį, į kurį leidosi vos spėję priimti artimųjų ir draugų sveikinimus, tapus vyru ir žmona, prisimena Marija Pipiraitė Grumbinė ir Ramūnas Grumbinas.
Marijos ir Ramūno „medaus savaitė“ Fuerteventuroje
Marijos ir Ramūno „medaus savaitė“ Fuerteventuroje / Asmeninės nuotr.

2015-ųjų pabaigoje susituokusi pora tą pačią dieną po ceremonijos leidosi į pirmąjį „šeimyninį“ nuotykį – povestuvinę kelionę. Jaunavedžiai iš anksto įsigijo tik lėktuvo bilietus į Frankfurto oro uostą. Visa kita suplanuoti nusprendė jau kelyje.

Asmeninės nuotr./Marija Pipiraitė Grumbinė ir Ramūnas Grumbinas

Marija yra kelionių agentūros „Kelionių fėjos“ direktorė, tad be vargo galėjo iš anksto suplanuoti idealų „medaus mėnesį“ bet kuriame pasaulio kampelyje. Kaip atsitiko, kad kelionių agentūros vadovė nusprendė nerti į avantiūrą?

„Abu mėgstame staigmenas. Norėjosi intrigos ir adrenalino. Be to, širdies gilumoje bijojau įkristi į didelius kelionės planavimo darbus, ieškojimus. Kai klientams dėlioju kelionę, jaudinuosi iki paskutinės minutės, svarstau – ar tai tikrai geriausia, ką galėjau sukurti? Šįkart norėjosi to išvengti, tad nusprendėme nieko neplanuoti, o viską palikti likimui“, – pasakojo Marija.

Jau turėdami bilietus į Frankfurtą Marija ir Ramūnas apsisprendė, kad kelionė negali trukti ilgiau nei devynios dienos.

„Kartais pagaudavo silpnumo akimirka ir atsidarydavau Vokietijos kelionių partnerių puslapius: buvo daugybė gerų pasiūlymų. Tačiau sprendimas jau buvo priimtas – laukti ir visiškai atsiduoti nuotykiui“, – prisipažino pašnekovė.

Asmeninės nuotr./Marija Pipiraitė Grumbinė ir Ramūnas Grumbinas
Asmeninės nuotr./Marija Pipiraitė Grumbinė ir Ramūnas Grumbinas savo vestuvių vakarėlyje

Į kelionę ji su vyru leidosi iškart po vestuvių vakarėlio. „Turėjome laiko užsimerkti, atsimerkti ir jau važiavome į oro uostą. Nebuvo jokio supratimo, kaip viskas vyks. Tik žinojome, kad po bemiegės nakties norime dar tą pačią dieną dingti iš Frankfurto“, – pasakojo jauna moteris.

Kadangi neįsivaizdavo, kurioje vietoje atostogaus, pora vežėsi viską, ko galėtų prireikti: slidinėjimo aprangą, hidrokostiumus, bėgimo batelius ir laisvalaikio skaitinius.

Kiek valandų trunka skrydis į Portugaliją?

„Besiskundžiančius lietuviškų agentūrų darbu kviečiu atvykti į Frankfurto oro uostą. Visi malonūs, tačiau kompetencijos ir dėmesio (bent jau mums taip pasirodė) čia gerokai mažiau nei Lietuvoje. Tik atvykus kelionių pardavimų salė dar buvo uždaryta, todėl paieškas pradėjome nuo ryškių „Last minute tickets“ (paskutinės minutės bilietai) stendų.

Pirmajame pasakė, kad skrisime iš Frankfurto į Lisaboną, o iš Lisabonos į Azorų salas visą naktį. Net ir nemiegoję suabejojome, ar galėtų skrydis iš Portugalijos į Portugaliją trukti šešiolika valandų.

Antrame bilietų pardavimų kioskelyje patvirtino, kad kolegė „truputį“ apsiriko – miegoti reikėtų Lisabonoje, lėktuvas iš ten – tik kitą rytą“, – tinkamos krypties paieškų pradžią prisiminė Marija.

Ši mergina lietuviams pasirodė labiau patyrusi. Tačiau apsispręsti dėl skrydžio jie turėjo per 15 minučių.

„Mačiau, kad darbuotoja akivaizdžiai pyktelėjo, kai nusprendėme svarstyti. Suprantu, jei gauni puikų pasiūlymą, abejoti nėra ko, tačiau vien tik skrydis už 600 eurų asmeniui mums pasirodė ne itin patrauklus“, – pasakojo Marija.

Taip ir neišskridę į Portugaliją jaunavedžiai oro uoste sulaukė, kol atidarys kelionių organizatorių salę. Pasak Marijos, vaizdas buvo įspūdingas – prieš akis keliautojams atsivėrė dešimtys „Paskutinės minutės pasiūlymų“ stendų. Bet maloniai besišypsantis personalas lietuvius nuliūdino: pasak jų, tą pačią dieną išskristi jiems nepavyks.

„Būtent toks buvo kelionių pardavėjo atsakymas, kai pasakėme apie savo planus. Kai jis pakartojo, kad šiandienai kelionių pasiūlymų nėra, negalėjome patikėti. Juk oro uosto švieslentėje šimtai skrydžių!

Asmeninės nuotr./Marijos ir Ramūno „medaus savaitė“ Fuerteventuroje

Akys buvo spėjusios pastebėti, kad netrukus į vieną iš Kanarų salų – Fuerteventurą skrenda net du lėktuvai (palyginimui, iš Lietuvos nei vieno per metus).

Rinkomės vieną variantą iš vieno

Tad net nepajutau, kaip patariau kolegai pažiūrėti būtent šią kryptį. Tą pačią akimirką jis mums pateikė pasiūlymą“, – pasakojo turizmo srityje ne vienerius metus dirbanti lietuvė.

Apsispręsti, ar šis variantas tinkamas, reikėjo nedelsiant. „Rinkomės vieną variantą iš vieno. Nuotraukas radome internete: viešbutis ant vandenyno kranto, smėlio paplūdimys, viskas ramioje vietoje.

Apie tai įspėjo pats pardavėjas (turbūt neatrodėme kaip ramybės ieškotojai). Laiko detalesnei viešbučio „apžiūrai“ nebuvo – arba lekiame, arba nespėjame į lėktuvą“, – prisiminė pašnekovė.

Asmeninės nuotr./Marijos ir Ramūno „medaus savaitė“ Fuerteventuroje

Ji neslėpė, jog ši istorija padėjo pačiai sau paneigti Lietuvoje gajų mitą, kad Frankfurto oro uoste galima įsigyti „paskutinės minutės keliones“ už juokingai mažą kainą. Lietuviai už savaitės poilsį dviem 4* viešbutyje su pusryčiais ir vakariene sumokėjo 1200 eurų.

„Tiek pat ar net daugiau kainuotų ir kelionė užsisakant iš anksto“, – pažymėjo kelionių agentūros vadove dirbanti Marija.

Realybė skyrėsi nuo „paveiksliuko“

Vis dėlto pasiryžę tokiai avantiūrai lietuviai stengėsi nesigailėti dėl nieko. Po dviejų valandų jie jau sėdėjo lėktuve, skrendančiame į Fuerteventurą.

„Skrendant nuovargis kėlė fantazijas apie poilsį prie jūros, tačiau jos greitai išgaravo, kai pamatėme žadėtąjį paplūdimį – prie jo nebuvo jokio viešbučio! Kai galiausiai radome jį ir įsikūrėme, tą patį vakarą supratome, kad Corallejo toli gražu nėra ramus kurortas. Čia britai siaučia iki paryčių.

Susimaišius kambario ir pakrantės kvapui, lydimam gatvės triukšmo, suabejojau nuotykiu.

Asmeninės nuotr./Marijos ir Ramūno „medaus savaitė“ Fuerteventuroje

Tą akimirką buvau patikėjusi, kad reikėjo planuoti kelionę iš anksto ir atidžiau rinktis vietą povestuvinei kelionei.

Sunku buvo suprasti, kaip užsisakėme viešbutį ant vandenyno kranto, bet be kranto, kaip gali būti jaunavedžių miegamojo lova – dvi lovos.

Bandėme paaiškinti registratūroje, kad mes ką tik susituokę, tačiau darbuotojai traukė pečiais: „Juk viešbutį užsisakėte šiandien. „Very last minute“ (Paskutinę minutę)“, – nekokią atostogų pradžią prisiminė Marija.

Pasak jos, norėdami išgelbėti medaus mėnesį jie nusprendė sprukti – iškart pasirūpino automobilio nuoma ir ėmė keliauti po salą.

„Išvažiuodavome anksti ryte ir į Corallejo grįždavome tik vėlai vakare. Vėliau pastebėjome, kad Corallejo kurortą savo portaluose rekomenduoja ir kelionių ekspertai iš Lietuvos. Keista, nes tai vienintelė vieta, kurioje nenorėtume dar kartą apsistoti.

Visa, kas saloje, kas už Corallejo ribų – patrauklu. Beribiai paplūdimiai, jaukūs žvejų kaimeliai, banglentininkų ir jėgos aitvarus valdančių poilsiautojų būriai, takai ilgiems pasivaikščiojimams, jūros gėrybės ir geros kainos“, – stebėjosi pašnekovė.

Asmeninės nuotr./Marijos ir Ramūno „medaus savaitė“ Fuerteventuroje

Nors atostogų pradžia nebuvo labai sklandi, Marija ir Ramūnas nesigaili sprendimo leisti į neplanuotą povestuvinę kelionę.

„Juk tik todėl, kad Frankfurto oro uoste apsisprendimui turėjome penkias minutes, ši kelionė buvo tokia pilna. Pervažiavome kelius, kurie net nebuvo vadinami keliais, kasdien saulę lydėjome skirtingose pakrantėse, nuėjome dešimtis kilometrų, valandų valandas mokėmės „surfinti“, gaudėme bangas kūnais, o pavargę – akimis. Tad šioms atostogoms rašau dešimt balų“, - sakė Marija.

Vis dėlto paklausta, ar tokią kelionę rekomenduotų ir kitiems jaunavedžiams, ji šypteli: „Tik ne savo klientams. Nebent jie ieško nuotykių ir tiki likimu“.