-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai Mugello 12 val. lenktynėse iškovojo dvi prizines vietas: nesutrukdė nei avarijos, nei lietus

Sekmadienį, 10 val. Mugello (Italija) trasoje tęsėsi 12 val. lenktynių antroji dalis – 5 val. 30 min. Naktį automobiliai praleido uždarame parke, jų taisyti nebuvo galima. Tiesa, po avarijos su RD Signs „Lamborghini“ nukentėjusi žalioji „Porsche Baltic“ raketa visą šeštadienį praleido boksuose – buvo keičiamas automobilio priekis, technikai darbavosi net 11 val.

Lenktynes laimėjo „Team GP Elite“ su „Porsche GT3“.

Geriausiai iš Lietuvos komandų sekėsi „Juta-Dynamit“ komandai, kurioje be Arūno Gečiausko važiavo dar trys užsieniečiai. Kauniečių „Audi GT3“ bendroje įskaitoje užėmė 7-ąją vietą iš 36 dalyvių, o savo klasėje – 2-ąją.

„Rimo Adero by Ebimotors“ Porsche bendroje įskaitoje liko 11-ti, o klasėje – taip pat 2-i. Avariją patyrę „RD Signs' ir „Porsche Baltics“ daug laiko praleido boksuose, todėl Mugello trasą išnaudojo patirčiai kaupti. Šios komandos finišavo atitinkamai P29 ir P33.

Lenktynių pradžia: Mugello 12 val. lenktynių pirmoji dalis: trys Lietuvos komandos patyrė avarijas, bet konkuravo su S.Loebu

Tiesioginė sekmadienio transliacija:

VIDEO: Hankook 12H MUGELLO 2024 - Race Part 2

Lenktynių eiga

Finišas labai netradicinis – tablo degant CODE60 dėl vandens, užtvindžiusio kai kuriuos posūkius. Taigi paskutinė lenktynių valanda buvo tik formalumas.

Likus valandai trasą skalauja lietus. Komandos puola keisti padangas, bet vieną avariją vis tiek keičia kita. Vieną CODE60 – kitas ir dar kitas. Taigi daugėja chaoso, trasa pamažu virsta upe. Laimei, lietuviai avarijų kol kas išvengia. O pavargusius masažuoja Mindaugas Pocius.

Likus važiuoti 2 val. Lietuvos komandų pozicijos nedaug pakitusios. Tik „Rimo“ Porsche prarado atotrūkį nuo konkurentų savoje klasėje, nes jie laimėjo loterijoje – pataikė pilti degalus per CODE60 ir sutaupė laiko. Virš trasos kaupiasi lietaus debesys.

Prasiblaškymui – du linksmi siužetai iš RD Signs garažo – apie stilių ir skaičių 69.

Pirmąją valandą visos komandos, tarsi pasimokiusios iš šeštadienio avarijų, važiuoja protingai, kaip ir dera Endurance. „Juta“ buvo pakilusi į P7 (bendroje įskaitoje) ir P2 savo klasėje (GT3 P/A). „RD Signs“ leido startuoti greitajam Pauliui Paškevičiui – pakilo per tris pozicijas iki P30 (klasėje GT3 P/A – P5). „Porsche Baltic“ – P33 (iš 36) ir klasėje 992 AM – P10. „Porshe“, pilotuojamas Manto Janavičiaus (Rimo Adero by Ebimotors) – bendroje kyla į P11, o klasėje 992 AM į P1. Kol kas puikūs rezultatai, įvertinant tai, kad „RD Signs“ ir „Porsche Baltics“ vakar patyrė rimtą avariją.

Sekmadienio tikslai

Keturios Lietuvos komandos sekmadienį turi skirtingus tikslus. Juodoji „Juta“ Audi (Dynamit/Volfas Engelman dizainas) leis važiuoti daugiau greitesniems pilotams ir kovos dėl aukščiausių pozicijų.

Juta nuotr./„Juta Racing“ Audi, Mugello pasipuošusi „Dynamit“ spalvomis
Juta nuotr./„Juta Racing“ Audi, Mugello pasipuošusi „Dynamit“ spalvomis

Avariją šeštadienį patyrusi „RD Signs“ Lambo rinks patirties kilometrus. „Porsche Baltic“ apskritai tik dabar pradės lenktynes, nes šeštadienį po avarijos (su RD Signs) praleido boksuose. „Rimo Adero by Ebimotors“ sieks pergalės savo klasėje 992 AM. Plačiau – filmuotame siužete.

Lemtingos šeštadienio avarijos įrašas: susidūrė du lietuvių automobiliai, o iš viso lenktyniauja 36.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius