Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Patvirtintas naujas „Formulės-1“ rėmėjas – „Heineken“

„Heineken“ kompanija tapo globaliu „Formulės-1“ partneriu ir tituliniu Italijos GP etapo rėmėju, o kitais metais rems tris etapus, kurie kol kas dar nepatvirtinti. Internautai jau džiaugiasi šia žinia ir kuria linksmus memus su labiausiai viešas linksmybės mėgstančiu lenktynininku Kimi Raikkonenu.
Kimi Raikkonenas
Kimi Raikkonenas

Ši partnerystė startuos nuo šių metų lenktynių Monzoje, o kontraktas yra pasirašytas iki 2020 metų. „Heineken Brewery“ į „Formulę-1“ iš viso žada investuoti daugiau kaip 500 mln. JAV dolerių.

Jau paskelbta apie bendras iniciatyvas, nukreiptas saikingam alkoholio vartojimui. Oficialiais kompanijos pasiuntiniais „Formulėje-1“ tapo Davidas Coulthardas bei seras Jackie Stewartas.

Be to, „Heineken“ žada surengti tikrą technologinę revoliuciją F-1 lenktynėse įdiegiant skaitmeninį media turinį – kompanija turi milžinišką šios srities patirtį „Čempionų lygoje“ ir „Europos regbio taurėje“.

Nė vienos iš komandų „Heineken“ kol kas nežada atskirai remti, todėl kompanijos logotipas ant bolidų neatsiras, bet bus matomas trasose ir TV ekranuose.

B. Ecclestone'as sakė: „Heineken“ yra premijinis tarptautinis prekės ženklas su puikia reputacija. Aš sveikinu juos prisijungus prie „Formulės-1“ šeimos ir kartu laukiu milžiniškų bendrų kampanijų, tarp jų ir F-1 pasaulio čempionato trasose. Mus vienija inovatyvus požiūris ir darbas pramogų versle, todėl tikimės itin vaisingo bendradarbiavimo“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius