Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Samsonas Rally Utena“ 2023 – jauniausias šalies istorijoje ralio nugalėtojas

Pasibaigus „Samsonas Rally Utena 2023 m.“ buvo įrašytas naujas puslapis Lietuvos ralio istorijoje - dar jokiam šešiolikos metų jaunuoliui nėra pavykę laimėti Lietuvos automobilių ralio čempionato etapo bendroje įskaitoje. Itin aukštą šio pasiekimo kartelę užkėlė šešiolikmetis norvegas Karl Peder Nordstrand.
„Samsonas Rally Utena“ finišas ir apdovanojimai
„Samsonas Rally Utena“ finišas ir apdovanojimai / Organizatorių nuotr.

Dvyliktame greičio ruože iš esto E.Kauro perėmęs lyderio poziciją, K.P. Nordstrandas su J.N.Listerudu važiuojantys „Škoda Fabia Rally2 Evo“ automobiliu pirmos vietos nebepaleido iki pat varžybų finišo.

Pritaikius teisėjų skirtas baudas staigi rokiruotė įvyko kovoje dėl antros vietos. V.Jurkevičius su A.Paliukėnu, vairuojantys įdentišką ralio nugalėtojui automobilį, paskutiniame greičio ruože buvo penkiomis sekundėmis greitesnis už estą E.Kaurą, o paskelbus baudas paaiškėjo, kad to užteko, kad lietuviai šokteltų į antrąją poziciją. Tuo tarpu E.Kauras su A.Birjukovu vairuojantys „Ford Fiesta KMS Proto“ liko treti.

Greičiausias latvių ekipažas ralyje buvo E.Blūmsas su D.Egličiu – jie vairavo „Mitsubishi Lancer Evolution IX“ automobilį ir ralyje liko ketvirti. Penketuką užbaigė greičiausias LARČ5 klasės ekipažas – R.Steponavičius su D.Ketvirčiu.

Jų „Ford Fiesta N5“ dvidešimt aštuoniomis sekundėmis buvo greitesnė už pagrindinių konkurentų šiame ralyje – D.Gezevičiaus bei T.Nenartavičiaus „Ford Fiesta N5“. Be galo nuožmi Roko bei Deivido dvikova dalinai pasibaigė vienuoliktame greičio ruože, kuriame Deividas padarė klaidą ir prarado nemažai laiko.

D.Gezevičiaus klaida nepavyko pasinaudoti svečių iš Estijos ekipažui T.Korge / A.Vahtra, kurie su „Mitsubishi Lancer Evolution X“ automobiliu nuo lietuvio atsiliko 13 sekundžių ir liko septintoje bendros įskaitos pozicijoje. Dar viena rokiruotė paskutiniame greičio ruože įvyko lenkų naudai, kur T.Abramowski / A.A.Tomaszewski spurtas su paskutiniuose kilometruose su „Ford Fiesta Rally3“ automobiliu leido aplenkti G.Firantą / M.Valiulį su „Mitsubishi Lancer Evolution VIII“. Dešimtuką užbaigė itin stabiliai važiavęs L.Vaškio bei L.Paškevičiaus ekipažas, kurie vairavo „Škoda Fabia N5+“.

Tikrų tikriausia drama įvyko 2WD įskaitoje. Prieš paskutinį greičio ruožą lenkų ekipažas T.Jocz /M.Judycki turėjo gan nemažą – vienuolikos su puse sekundės persvarą prieš artimiausią varžovą, tačiau kirtus finišo liniją viskas pasikeitė. Šiek tiek daugiau nei vienuolikos kilometrų greičio ruožą nepaprastai greitai įveikė jaunasis turkas C.Alakoc su lietuviams puikiai pažįstamu šturmanu A.Malnieku.

Šis spurtas kilstelėjo jaunąjį turką į pirmą poziciją tiesiai iš trečios, į kurią nukrito italų V.Ledda / C.Mele ekipažas. Nugalėtoją Can ir Tymoteusz po kirstos finišo linijos skyrė vos 0,42 sekundės. Italas Valentino nuo nugalėtojo atsiliko 2,30 sekundės. Visi šie trys ekipažai sėdėjo už „Ford Fiesta Rally4“ automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius