Apie centro istoriją, iššūkius ir pacientų pasitikėjimą pasakoja gydytoja oftalmologė Lolita Jotautienė.
Gydytojos kelias: nuo svajonės iki profesijos
Dar būdama pradinių klasių mokinė gydytoja Lolita žinojo, kad taps gydytoja. Šio tikslo kryptingai siekė visą gyvenimą. Vaikystėje, dar nemokėdama skaityti, vartydavo medicininę literatūrą ir žavėdavosi iliustracijomis – jau tada suprato, kad padėti žmonėms yra nepaprastai prasminga.
„Studijuodama mediciną tvirtai žinojau, kad noriu ne tik konsultuoti pacientus, bet ir tiesiogiai prisidėti prie jų sveikatos gerinimo praktiniais, chirurginiais veiksmais. Akys man visada atrodė ypatinga, trapi, bet kartu paslaptinga sritis, todėl norėjau šią paslaptį pažinti iš arčiau. Taip susiklostė, kad pradėjau specializuotis lazerinėje regos korekcijoje – šio darbo rezultatai akivaizdūs, o pacientų gyvenimo kokybė po procedūros gerokai pagerėja. Tai ne tik profesija, bet ir didžiulė prasmė“, – pasakoja gydytoja.
„Regos Centro“ įkūrimas, vizija ir iššūkiai
Centro įkūrėjai turėjo aiškią viziją – sukurti tokią kliniką, kurioje norėtų lankytis patys. Gydytojai Lolita Jotautienė ir Paulius Rudalevičius norėjo suburti komandą, kurios nariai visapusiškai vieni kitais pasitikėtų, suprastų kolegas iš pusės žodžio.
Nors centras buvo įkurtas 2009 metais, vykdyti veiklą pradėjo tik 2014-aisiais. Iki tol buvo būtina atrinkti itin kvalifikuotus specialistus, iš didelės pasiūlos išsirinkti labai geras, pažangias technologijas, lazerį.
„Kad galėtume užtikrinti aukščiausią kokybę savo pacientams, mums buvo svarbu dirbti su įranga, kuria pasitikime 100 %. Svarbiausia šiame kelyje buvo kantrybė – viską darėme lėtai, apgalvotai ir užtikrintai“, – pasakoja gydytoja.

Aiškus matymas – ne tik tikslas, bet ir atsakomybė
Gydytojos teigimu, sėkmingos medicinos įstaigos veiklos pagrindas – sąžiningumas. Sau, komandai ir pacientui. Be profesionalumo ir nuolat gilinamų žinių medicinoje – nieko neįmanoma pasiekti. Tačiau vien to nepakanka – labai svarbi ir su patirtimi ateinanti atsakomybė.
„Mūsų siekis – ne tik sugrąžinti 100 % ryškų regėjimą, bet ir visokeriopai pasirūpinti pacientais, jų emociniu gerbūviu, užtikrinti itin saugų, patikimą bei inovatyvų gydymą.
Kartais net patiems sunku patikėti, kiek regos korekcijų atliekame per metus. Tai ne tik skaičiai – kiekvienas iš jų reiškia žmogų, kuris po procedūros vėl gali mėgautis aiškiu regėjimu be akinių ar kontaktinių lęšių“, – dėsto Lolita Jotautienė.
Kodėl pacientai renkasi „Regos Centrą“?
L.Jotautienė pasakoja, kad pacientai dažnai aplanko kelias klinikas prieš priimdami sprendimą. Tačiau po konsultacijos „Regos centre“ gydytoja neretai išgirsta: „Žinote, jau pasirinkau – užrašykite mane operacijai.“ Tokie momentai komandai ypatingai svarbūs.
„Pasitikėjimą kelia ne tik mūsų specialistai, bet ir labai pažangios technologijos bei išskirtinė poprocedūrinė priežiūra. Itin svarbų vaidmenį taip pat atlieka rekomendacijos. Žmonės atvyksta pas mus, nes čia regos korekciją jau atliko jų šeimos nariai, draugai ar kolegos.
Pacientams visada patariu klausytis savo vidinio balso – jei jaučiate, kad regos korekciją turite atlikti būtent „toje“ vietoje, greičiausiai esate teisūs“, – sako gydytoja.
Ką gydytojams reiškia prisiliesti prie pacientų regos?
Anot L.Jotautienės, ši galimybė – gryniausia laimė. Oftalmologo darbe nepaprastai svarbus atgalinis ryšys. Faktas, kad žmogus po procedūros vėl aiškiai mato, patvirtina, kad šis darbas turi prasmę, o pastangos – atsiperka.
„Po procedūros pacientai spinduliuoja kitokią energiją – jie pradeda kur kas labiau pasitikėti savimi, jų kūno kalba tampa daug laisvesnė. Dažnai po korekcijos iš pacientų išgirstame: „Kur aš buvau anksčiau? Kodėl nesiryžau korekcijai anksčiau?“
Regėjimas lydi mus kiekvieną akimirką. Tad aiškus matymas – tai investicija į gyvenimo kokybę ir unikalų, ryškų pasaulio patyrimą“, – užbaigia „Regos Centro“ gydytoja.