-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dianos Vapsvienės kolekcija „Moteris kaip stirna“ – šiuolaikinėms kūrybiškoms damoms

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje, Teatro arenoje, karaliavo mada – išskirtinė publika stebėjo naują dizainerės Dianos Vapsvienės moteriškų drabužių linijos „V. Desire“ kolekciją.
Kolekcijos „Moteris kaip stirna“ pristatymas
Kolekcijos „Moteris kaip stirna“ pristatymas / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.
VIDEO: „V. Desire“ kolekcijos „Moteris kaip stirna“ pristatymas

„Moteris kaip stirna“ – taip kūrėja pavadino antrąją autorinę kolekciją. Pernai dizainerė pristatė debiutinę „V. Desire“ kolekciją, o šiemet toliau stengiasi užkariauti lietuviškos mados aukštumas.

„Nesiekiu diktuoti tendencijų, kurti vien madingų drabužių, – tikina D. Vapsvienė. – Mano tikslas – kurti patogius, nepriekaištingai sukonstruotus ir stilingus drabužius veikliai, kūrybiškai, beprotišku tempu gyvenančiai šiuolaikinei moteriai. Šiek tiek laukinei, kaip toji stirna, tačiau visada viską spėjančiai. Tokiai, kokia esu aš pati.“

Kolekciją demonstravo ir žinomos moterys: Simona Burbaitė, Vaida Grikšaitė-Česnauskienė, Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, Karolina Toleikytė, Kristina Ivanova, Monika Račiūnaitė ir kt.

Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos „Moteris kaip stirna“ pristatymas
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos „Moteris kaip stirna“ pristatymas

Dizainerė liko ištikima savo braižui, tik šįkart kolekcija nustebino įvairesniais kirpimais ir audinių įvairove. Iki šiol prekių ženklų „Modi du“ ir „V. Desire“ kūrėja naudojo patvarius ir šiuolaikiškus, – tencenlį, modalą – ir toliau žada stebinti klientes kokybiškais ir ilgaamžiais audiniais bei šiuolaikiškai sukirptus drabužius.

„Daugelis mano, kad patogus drabužis – tai platus beformis maišas. Iš tiesų patogus drabužis turi būti nepriekaištingai sukonstruotas, ir tam negailiu nei laiko, nei jėgų“, – teigia D. Vapsvienė.

Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos „Moteris kaip stirna“ pristatymas
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Diana Vapsvienė

„Kolekcijoje yra itin universalaus drabužio  – liemenės – variacijos, klienčių jau pamėgti ilgi sijonai ir dar daug originalių daiktų, kuriais moterys galės papildyti spintas pavasarį ir vasarą“, – sakė kūrėja.

D. Vapsvienės kurtais „V. Desire“ drabužiais spintas yra papildžiusios ir garsios moterys. Pernai ant podiumo jos pirmąją kolekciją demonstravo būrys žinomų moterų. „V. Desire“ ambasadorėmis jau yra tapusios atlikėjų prodiuserė Neringa Zeleniūtė, krepšininko Arvydo Macijausko žmona Viktorija Macijauskienė.

Šiemet kolekcijos „Moteris kaip stirna“ veidu pasirinkta stilistė Agnė Gilytė.

Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Kolekcijos „Moteris kaip stirna“ pristatymas
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Agnė Gilytė

TAIP PAT SKAITYKITE: Mados renginių Vilniuje nepraleidžianti Diana Martinėlė: „Galiu susiruošti per pusvalandį“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius