Moteriška keturių bičiulių kelionė po Ispaniją: fotografė Jurga Anusauskienė tokios dar neturėjo

Fotografė Jurga Anusauskienė (46) kartu su trimis bičiulėmis neseniai grįžo iš Ispanijos ir sako, kad tokių atostogų dar tikrai neturėjo. Tai buvo tobula moteriška kelionė – visa savaitė pokalbių iki išnaktų sūkurinėje vonioje, netylantis juokas, fantastiškas maistas, apžavėję miestai ir smagūs nuotykiai.
Jurga Anusauskienė, Kristina Kaikarienė, Skirmanta Goehrig, Žydrė Lataitienė
Jurga Anusauskienė, Kristina Kaikarienė, Skirmanta Goehrig, Žydrė Lataitienė / Asmeninio albumo nuotr.

15min Jurga pasakojo, kad jos bičiulės jau ne pirmus metus kovo mėnesį važiuoja atostogauti. Priežastis: net du gimtadieniai. Šiemet prisijungti buvo pakviesta ir fotomenininkė, kuri mielai sutiko vykti į itin moterišką kelionę.

TAIP PAT SKAITYKITE: Jurgos Anusauskienės nuotrauka iš Ispanijos apstulbino draugus: 46-erių moters figūra atima žadą

„Nepaprastai patiko! Nors tikrai esu daug keliavus, bet tokios kelionės dar neturėjau. Puiki kompanija, buvo linksma – darėm, ką norėjome, buvo visiška laisvė! Per ankstesnes atostogas „numindavau” mažiausiai 10 tūkst. km su kuprine ant pečių po džiungles, kai tvyro 98 laipsniai drėgmės ir 50 laipsnių temperatūra. Aš myliu automobilių sportą, bet tai tikrai nėra SPA centras, todėl būtinai reikia tokių moteriškų atostogų – manau, gyvenime turi būti balansas“, – šypsojosi ji.

Jurgos Anusauskienės nuotr./Jurgos Anusauskienės atostogos su draugėmis Ispanijoje

Visą savaitę moteriška kompanija ir Ispaniškais malonumais mėgavosi kartu vykusios Kristina Kaikairenė, Amerikoje gyvenanti plaukų stiliste Skirmanta Goehrig ir švenčių dekoratorė Žydrė Lataitienė.

160 valstybių išmaišiusi Jurga Anusauskienė jau nesuskaičiuoja, kelintą kartą lankėsi šioje šalyje, tačiau sako, kad į Ispaniją galima grįžti ir keletą kartų per savaitę.

„Gyvenome Marbeloje – tai yra prabangus kurortas, turintis ne tik puikią Viduržemio jūros pakrantę, promenadas su parduotuvėmis, bet ir autentišką, charakteringą senamiestį, aplink daugybė gražių miestų. Visur jau prasidėjęs pavasaris, kuris mus lepino. Kol Lietuvą prausė šlapdriba, mes prausėmės Viduržemio jūroje ir baseinuose“, – juokavo Jurga.

Asmeninio albumo nuotr./Jurga Anusauskienė ir Kristina Kaikarienė su draugėmis Gibraltare

Planą, kur nori nukeliauti, jos jau buvo apgalvojusios anksčiau, tačiau kartais nusukdavo ten, kur akys veda ir širdis tuo metu trokšta.

„Kiekvieną dieną išsimiegodavome, gerai maitindavomės, paplaukiodavom sūkurinėje vonioje ir su išnuomuotu automobiliu pamatytdavome viską, ką norėjome. Ir beje, nė karto nepasiklydome – nors turėjome dvi ispanišką ir lietuvišką navigancijas, bet dažniausiai klausydavome savo intuicijos ir mums visada pasisekdavo. Keliavome į Giblartarą, Grenadą, Alhambrą, važiavome į kalnus, prie Viduržemio jūros ir ten lankėmės įvairiuose mažuose miesteliuose“, – vardino ji.

Jurgos Anusauskienės nuotr./Jurgos Anusauskienės atostogos Ispanijoje

Taip pat moterys žiūrėjo flamenko šokių pasirodymą: „Mačiau tai ne pirmą kartą, bet šįkart likau labai sužavėta. Kambario dydžio patalpoje šeima demonstravo visą senąją Ispanijos šokio, muzikos ir bendravimo kultūrą.“

Pasak J.Anusauskienės, kiekviena diena buvo labai kontrastinga ir kupina įspūdžių. Jos visa galva nerdavo į kiekvieną pasitaikiusį nuotykį: „Pirmą kartą išvažiavus į Giblartarą pakliuvome į stiprų škvalą. Aišku, mano mielosios draugės užsimanė nusifotografuoti. Tai po kelių akimirkų likau visa šlapia, bet buvo be galo linksma. Kartais tampame rimti, solidūs, priklausomi nuo įvaizdžio, mums trūksta paprasčiausio spontaniškumo ir gyvenimo džiaugsmo. Todėl labai vertinu tuos, kurie sugalvoję idėją čia ir dabar jos imasi. Tai nebūtinai yra labai protinga, bet savo gyvenimą turim teisę gyventi taip, kaip norime.“

Asmeninio albumo nuotr./Jurga Anusauskienė per škvalą Gibraltare

O grįžusios po pasivaikščiojimų, jos mėgavosi viloje esančia sūkurine vonia, moteriškais pokalbiais ir visiška laisve: „Jei kažkuri nori būti su kauke, tai ir būna su ja, jei neranda liemenėlės, tai ir nedėvi jos. Visos esame labai aktyvios moterys, turinčios pareigų ir atsakomybių, todėl šioje kelionėje puikiai pailsėjome. Tai buvo tikros atostogos.“

Jurgos Anusauskienės nuotr./Kristina Kaikarienė su draugėmis Ispanijoje

Paklausta apie maistą, Jurga giliai atsiduso prisiminusi tobulą maistą, kurį teko ragauti Ispanijoje: „Neturime mes Lietuvoje tokių žuvų, jūros gėrybių, vyno, sūrio, alyvuogių, kurias taip mėgstu, kaip ten...“

Fantastiškus patiekalus moterys dažniausiai gaminosi pačios – mielai sukosi virtuvėje ir ruošė tai, ką norėjo, ir kada norėjo.

„Įsivaizduokit, kai keliauji su viena geriausių organizatorių, viena geriausių dekoratorių, tai kaip atrodė tie stalai... Keliems artimiesiems nusiunčiau porą nuotraukų, tai jie negalėjo patikėti, kad taip darom pačios sau , – juokėsi ji. „Kartą Žydrė pusryčiams sukūrė omletą su krevetėmis, baklažanu ir pomidorais. Kitą kartą – kokosų pieno sriubą su vištiena ir jūros gėrybėmis. O Kristutė gamino žudikiškai skanius blynelius su jogurto padažu, šviežiomis braškėmis, apelsinais ir ananasais.”

Jurgos Anusauskienės nuotr./Jurgos Anusauskienės atostogos Ispanijoje

Jurga sako, kad nuo pat skrydžio pradžios iki išlipant iš lėktuvo jau namuose, jautėsi sava, mylima ir laiminga.

„Mes visos keturios labai skirtingos pagal savo profesijas, pagal savo patirtį, bet mus visas vienijo bendras stiprus jausmas – gebėjimas džiaugtis gyvenimu. Buvo gera, nes jaučiausi jaukiai, nors keliavau su šia kompanija pirmą kartą. Visą laiką kiekviena galvojo, ką viena kitai galime malonaus padaryti. Tai ir šukuosenas, ir masažus darėme. Aš joms nuotraukas, jos man – valgyti. Be to, Kristina pirmą vakarą mus nustebino, užsakiusi visoms vardines pižamas. Ta šiluma tvyrojo ne tik lauke, bet ir tarp mūsų, todėl atsigavo ir kūnai, ir sielos“, – šypsojosi Jurga Anusauskienė.