Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Išlikti aktualus rinkoje „Victoria’s Secret“ bando pasamdydamas pirmąjį „plius“ dydžio modelį

Kritikos dėl įvairių dydžių modelių trūkumo sulaukęs apatinio trikotažo prekės ženklas „Victoria’s Secret“ ėmėsi permainų. Savo kurtais apdarais pagaliau papuošė apkūnų modelį.
Ali Tate-Cutler
Ali Tate-Cutler / Vida Press nuotr.

Bendram projektui su Jungtinės Karalystės moterų įkurtu apatinių drabužių prekės ženklu „Bluebella“ jėgas suvienijusi „Victoria’s Secret“ pristatė kampaniją, kurios dalimi tapo „plius“ dydžio modelis Ali Tate-Cutler.

Apie tiek „Victoria’s Secret“, tiek pačiam modeliui istorinį įvykį Ali paskelbė socialiniame tinkle pasidalijusi nuotrauka.

„Kiek žinau, esu pirmas 14 dydžio „Victoria’s Secret“ modelis? Nepaisant to, esu gan laiminga, galėdama dirbti su prekės ženklu, kurį dievinau nuo pat paauglystės, – po fotografija rašė A.Tate-Cutler. – Didis žingsnis teisinga kryptimi dėl kūnų.“

Tiesa, prekės ženklas įvairiose reklaminėse ir ne tik kampanijose apkūnesnius modelius jau yra naudojęs, tačiau Ali bus pirmoji, kurios nuotraukos atsidurs gerai matomose vietose „Victoria’s Secret“ parduotuvėse ir tinklalapyje.

Portalui „E! News“ A.Tate-Cutler plačiau papasakojo apie jai suteiktą galimybę: „Iš tikrųjų Amerikoje vidutinė moteris yra 14 dydžio (Europoje jis atitinka 44 dydį – red. past.) ir, manau, mums reikia daugiau tokių (pavyzdžių) medijose ir madoje, nes dauguma moterų yra būtent tokios. Mes turime būti teisingai reprezentuojamos.“

„Džiaugiuosi dėl „Victoria’s Secret“, kad jie nusprendė ant sienos pakabinti 14 dydžio moters, tokios kaip aš, nuotrauką. Manau, jie eina tinkama kryptimi ir klausosi savo auditorijos, reikalaujančios matyti daugiau įvairių formų ir dydžių moterų“, – tęsė modelis.

Vida Press nuotr./Ali Tate-Cutler
Vida Press nuotr./Ali Tate-Cutler

Ali pridūrė, kad dalyvauti bendro dviejų prekės ženklų projekto atidaryme ir matyti savo nuotraukas „ant sienų šalia kitų supermodelių, į kuriuos lygiavausi nuo pat vaikystės“ buvo „neįtikėtina“.

Pasak „Victoria’s Secret“, šis bendras darbas atspindi „Bluebella“ moralus ir atskleidžia pagrindinę kolekcijos siunčiamą žinutę – meilę sau, savo kūno priėmimą ir individualumo aukštinimą.

Naujas prekės ženklo projektas teigiamų komentarų ir palaikymo sulaukė ne tik iš modelio, bet ir internautų.

„Oho, koks gražus ir tikroviškas modelis, į kurį mes galime lygiuotis“, – instagrame po Ali nuotrauka rašė viena moteris.

Jei norėjo išlikti rinkoje, „Victoria’s Secret“ turėjo imtis pokyčių. Ši kampanija buvo bandymas atsitiesti po skandalingo prekės ženklo buvusio vyriausiojo marketingo specialisto Edo Razeko 2018 m. komentaro žurnalui „Vogue“. Jis sakė, kad įmonė niekada garsiam „Victoria’s Secret“ madų šou nesamdys translyčių ir „plius“ dydžio modelių, nes „šou yra fantazija“.

Nusprendus iš esmės pakeisti prekės ženklą, buvo priimtas sprendimas atšaukti šiemet turėjusį įvykti grandiozinį madų šou, įprastai sulaukiantį didžiulio žiniasklaidos dėmesio. Netrukus po to atsistatydino ir E.Razekas, o vėliau ir įdarbintas translytis modelis iš Brazilijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius