Vairuoti mėgstančios moterys ralio nuotaikomis gyveno dar kelias savaites prieš renginį. Labiau patyrę ekipažai treniravosi individualiai, o pradedantieji žinių sėmėsi iš profesionalų. #SkodaSafeDrive mokytojas ir profesionalus ralio šturmanas Ramūnas Šaučikovas džiaugiasi, kad pirmą kartą ralyje save išbandžiusios jo mokinės, pasirodė puikiai.
„SkodaSafeDrive pamokose pasiruošimą raliui pradėjusios merginos, galutinėje rezultatų lentelėje finišavo aukštai. Tačiau svarbiausia, kad jos pasiekė esminį savo tikslą – laiką susipažįstant su raliu praleido smagiai!“, - sako R. Šaučikovas.
Visos pirmą kartą ralyje dalyvaujančios ir Ramūno Šaučikovo bei kitų #SkodaSafeDrive profesionalų apmokytos komandos parodė puikius rezultatus. Į šimtuką greičiausiųjų moterų ekipažų pateko 4 komandos – „UberPUMA“, „Anoniminių darboholikų klubas“, „Unicredit Risk Team“ ir „Unicredit Sales Team“. Geriausią laiką parodė ir penktąją vietą bendrojoje įskaitoje laimėjo dainininkės Elenos Puidokaitės vedamos „Anoniminių darboholikų klubo“ merginos ir moterys.
Pasiruošimas #SkodaSafeDrive pamokose prasidėjo dar prieš kelias savaites, moterims susirinkus į pirmąją teorinę pamoką apie ralį ir saugų vairavimą jo metu. Nors po pirmosios teorinės pamokos moterys jautėsi nedrąsiai, tačiau antrosios – praktinės – metu situacija pakito. Tai iliustruoja puikus „Uber“ moterų pasirodymas slalomo trasoje. Nors pasiruošimui šis ekipažas turėjo mažiau laiko, tačiau praktinės pamokos rezultatai akivaizdūs – „UberPUMA“ ekipažas buvo vienas iš geriausių tarp 190 ekipažų slalomo rungties trasoje.
Ekipažai „Moterų ralyje“ demonstravimo skirtingo pobūdžio sugebėjimus – nuo orientacinių užduočių atlikimo iki vairavimo įgūdžių greičio rungtyse. Moterys turėjo atsakyti į 18 galvosūkių klausimų ir orientacinių užduočių, įveikti tris greičio (slalomo) rungtis, kurios vyko prekybos ir pramogų centro “Ozas” aikštelėje, Trakų priemiestyje ir kartingų trasoje „Speedway”, teisingai suskaičiuoti ir įvykdyti laiko normas bei slaptus laiko kontrolės punktus. Ralio metu organizatoriai sekė ekipažų vidutinį greitį, o jo nesilaikantys ekipažai galėjo būti baudžiami laiko baudomis.