Daugiau apie automobilius – rubrikoje Gazas.lt
Tuo metu, kai elektromobilių pardavimai Europoje padidėjo, „Tesla“ smunka žemyn. Net ir pristačiusi atnaujintą „Model Y“, E.Musko kompanija nesulaukė norimo efekto ir negrįžo į ankstesnes vėžes (iki vadovo išsišokimų). Dėl to ėmėsi rinkodarinių veiksmų. Pavyzdžiui, atpigino (sumažindama prabangos ir siūlomų pasirinkimų) „Model Y“ net 11 tūkst. dolerių.
Susiję: „Tesla“ pardavimų skaičiai Lietuvoje kovo mėnesį nustebino
Pasirodo, pirmąjį ketvirtį „Tesla“ pardavimai sumažėjo visose Europos šalyse, išskyrus Jungtinę Karalystę, ir tam yra priežastis, rašo „Electrec“.
Tuo pat metu Europos rinkoje kitų EV gamintojų pardavimai augo.