Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Turtingiausi poilsiautojai į Palangą atvažiuoja superautomobiliais: brangiausias gali kainuoti daugiau nei 300 tūkst. Eur

Palanga Lietuvoje – panašiai kaip Jūrmala Latvijoje. Kurortas, kuriame galima ir save parodyti, ir į kitus pasižiūrėti. Angliškai tariant – „show off“. Čia galima sutikti ir žinomus politikus, krepšininkus, TV žvaigždes ir verslininkus. Turintys atliekamus kelis šimtus tūkstančių eurų perka nekilnojamą turtą netoli jūros, o į garažus stato automobilius, kainuojančius daugiau nei namas Vilniuje.
„Rolls Royce Wraith“ ir „Dawn“
„Rolls Royce Wraith“ ir „Dawn“ (asociatyvinė nuotr.). / Dainiaus Cuberos nuotr.

15min fotografas Julius Kalinskas, keliaudamas Palangos gatvėmis, nufotografavo pačius įspūdingiausius ratuočius. Vieni gal ir nelabai brangūs, bet itin stilingi, kiti galingi ir reti, treti be galo prabangūs. Kai kurių egzempliorių pavydėtų net prabangių automobilių kolekcija garsėjantis Cristiano Ronaldo.

Nors politikai gąsdino registracijos mokesčiais taršiems automobiliams, Lietuvoje pastaruoju metu Itin madingi „Dodge Challenger Coupe“ arba „Ford Mustang GT“, kurių V8 variklių litražas perkopia 5 l. Jų kainos svyruoja apie 30 000 Eur. Todėl „Audi S6“ 4 l variklis šalia amerikietiškų monstriukų murkia lyg katinėlis.

Jei „Porsche Macan“ (įvairių modifikacijų) galima laikyti pakankamai nebrangiu, tačiau itin sportišku SUV (krosoverių) segmento atstovu (kaina prasideda nuo 60-70 tūkst. Eur), tai kiti kurorto gatves drebinantys automobiliai labiau akcentuoja prabangą ir išskirtinumą.

Populiariai „gelikais“ vadinami „Mercedes Benz G63 AMG“ (jų Palangoje tikrai nemažai) girdimi nuo tolo: V8 5,5 l biturbo varikliai išvysto 571 AG. Toks „kubinis“ G63 pasižymi nerealiom pravažumo savybėm. Tačiau, paradoksas, šie automobiliai dažniau birbia greitkeliais ar asfaltuotom miestų gatvėm. Naudoto „geliko“ kaina – 50-80 tūkst. Eur. Naujas G63 AMG kainuoja nuo 164 tūkst. iki dramatiškai didesnės sumos.

Šalia jų „Lexus RX 450H“ atrodo kukliai: ir dėl hibridinės jėgainės tylumo, ir dėl kainos, neviršijančios 65-70 tūkst.

O štai sportiškas ir gana retas „Jaguar F-Type Coupe S“ su 3 l V6 varikliu prieš penkerius metus kainavo apie 80 000 Eur.

Fotografo užfiksuotas „Porsche Panamera“ gali kainuoti nuo 98 iki 175 tūkst. – vėlgi daug kas priklauso nuo jėgainės bei važiuoklės.

O štai „Porsche Cayenne“, BMW X7, „Tesla Model X“ arba „Mercedes Benz S560 4 Matic“ kainos tikrai perkopia 100 tūkst. Eur. Į tą pačią kategoriją taiko ir nenaujas, bet tviskantis limuzinas „Bentley Flying Spur“.

Dar vienas svečias iš užjūrio, kurio negąsdina jokie „ekologijos“ (oficialiai – registracijos) mokesčiai – prabangus šeimyninis SUV su V8 varikliu „Caddilac Escalade“: trys eilės kėdžių, televizoriai... Na, turbūt aišku, kodėl tokį prieš keletą metų įsigijo „valstiečių“ lyderis Ramūnas Karbauskis. Šiame laive esi saugus ir išskirtinis. Beje, pernai Lietuvoje toks visureigis buvo parduotas už daugiau nei 100 000 Eur.

Tarp 200 ir 350 tūkst. Eur

Tačiau tai – ne riba. Lietuvoje daugybė įdomių automobilių, kurių kaina salonuose perkopia 200 tūkst. Eur. Pavyzdžiui „Bentley Bentayga“ (tarkime su V8, 550 AG varikliu) iki 100 km/val. įsibėgėjantis vos per 4,5 sek. (nors sveria 2,4 t) mūsų šalyje kainuoja nuo 178 tūkst. Tačiau, pridėję keletą priedų, peršoksite į 300 tūkst. kategoriją. 15min GAZAS prieš keletą metų bandyta „Bentayga“ kainavo 274 tūkst.

Įdomi smulkmena – brangiausias 2018 m. Lietuvoje įsigytas automobilis buvo ryškios oranžinės spalvos „Bentley Bentayga Mulliner“, kurio kaina kiek daugiau nei 300 tūkst. Eur.

Automobilį įsigijo Lietuvos gyventojas. Tikslus spalvos kombinacijos pavadinimas – „Onyx over Orange Flame“. Jame yra net krištolinės taurės šampanui su šaldytuvu. Automobilio išorėje – dviejų spalvų derinys, chromu dengtos priekinio buferio grotelės. Lengvo lydinio ratlankiai – 22 colių (nors galima užsisakyti ir 30 colių).

Palangos gatvėse pastebėtas raudonas „Ferrari 488 GTB“ – 2015 m. Ženevoje debiutavęs sportiškumo šedevras. 3,9 l turbininis variklis, išvystantis 660 arklio galių ir 759 Nm siekiantį sukimo momentą...

Iki 100 km/val. „Ferrari 488 GTB“ šokteli per tris sekundes, o po 8,3 sek. nuo starto jau skrieja 200 km/val. greičiu, išvysto maksimalų 334 km/val. greitį. Naujas 488 GTB kainavo 237 tūkst. Eur.

Na, pabaigai desertas, kurio kaina gali siekti ir 350 tūkst. Eur. Sakoma, kad „Rolls-Royce“ didesniu konkurentu laiko laikrodį, o ne „Mercedes-Benz“. Todėl stilingas ir be galo prabangus kupė „Rolls-Royce Wraith“ – tikra Palangos puošmena. Tai – daugiau nei automobilis. Salonas labiau primena jachtą ar prabangų lėktuvą. Ir tikrai ne V12 variklis čia svarbiausias.

Automobilio interjero apdailos medžiagos yra itin minkštos ir švelnios, čia nerasi nei vienos „plikos“ metalinės detalės – viskas padengta audiniu. Grindų kilimams, odinėms detalėms ar medžio apdailai naudojami gaminiai iš viso pasaulio: nuo JAV iki Japonijos.

Visos šios medžiagos keliauja į Didžiąją Britaniją – Gudvudą, kur įsikūrusi vienintelė pasaulyje „Rolls-Rolls“ gamykla. Joje dirba apie 1 500 darbuotojų, o tarp jų – 10 lietuvių. Visas nedidelis miestelis per metus surenka kelis tūkstančius automobilių, kurių kiekvieno kaina svyruoja nuo 350 tūkstančių iki milijonų eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius