Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Danone“ vadovas: tūkstantmečio žmonės kelia maisto revoliuciją

Y, arba dar vadinama tūkstantmečio, karta keičia ne vieną industriją. 15min jau skelbė, kad „Gillette“ patiria nuostolių dėl barzdų mados, o tokie gigantai kaip „Coca-Cola“ priversti mažinti cukraus kiekį savo gėrimuose. Tačiau karas cukrui keičia ir kitas industrijas.
Jauna pora
Jauna pora / 123RF.com nuotr.

Multimilijoninės bendrovės „Danone“ generalinis direktorius Emmanuelis Faberis teigia, kad šiuo metu vyksta „maisto revoliucija“, rašo „Business Insider“.

„Šie žmonės (tūkstantmečio karta – red.past) nusisuka nuo senų prekės ženklų, kuriuos mėgo jų tėvai. Matome, kad dabartiniai tėvai nori pokyčių“, – „Business Insider“ sakė jis

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Emmanuelis Faberis
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Emmanuelis Faberis

Jaunimas reikalauja ne tik kad maiste būtų daugiau baltymų ir mažiau cukraus, bet ir kad jo gamyba būtų etiška bei tvari. Kadangi Y kartos žmonės jau tampa tėvais, jie reikalauja iš industrijų pokyčių, kad jų šeimos maitintųsi sveikai.

Pavyzdžiui, jaunimas reikalauja, kad produktai būtų sveikesni, juose būtų mažiau įvairių priedų, ilginančių produktų galiojimo laiką. Taip pat jiems reikia daugiau informacijos apie produktą ant pakuotės.

Plačiau apie pokyčius skutimosi peiliukų rinkoje skaitykite čia, o 15min interviu iš Ciuricho su „Coca-Colos“ vadovu apie pokyčius įmonėje skaitykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius