Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Prenumeruoti

Dėl didėjančių išlaidų startuolis „WeWork“ atsisakys maždaug 17 proc. darbuotojų

JAV dalijimosi biurais startuolis „WeWork“ ketina panaikinti maždaug 2,4 tūkst. darbo vietų bandydamas sustabdyti išlaidų augimą po to, kai atšaukė planuota pradinį viešą akcijų platinimą (IPO). „WeWork“ patronuojančioji įmonė „We“ pavadino šią priemonę neišvengiama siekiant pagerinti įmonės veiklos rezultatus.
„WeWork“
„WeWork“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Darbo vietų mažinimas, turėsiantis įtakos maždaug 17 proc. bendrovės darbuotojų, visame pasaulyje pradėtas prieš kelias savaites, o šią savaitę palietė ir darbuotojus Jungtinėse Valstijose, pranešė žiniasklaida, remdamasi bendrovės pranešimu.

Į minėtą skaičių neįtraukta maždaug 1 tūkst. valymo ir priežiūros darbuotojų, kurių darbo vietos bus perkeltos pas išorės rangovus, taip pat maždaug tiek pat darbuotojų, dirbančių įmonėse, kurias „WeWork“ įsigijo anksčiau ir kurias šiuo metu bando parduoti.

Prieš darbo vietų mažinimo bangą, bendrovėje „WeWork“ dirbo apie 14,5 tūkst. darbuotojų.

Sprendimas mažinti darbuotojų skaičių buvo tikėtinas dėl įmonės finansinių sunkumų – trečiąjį šių metų ketvirtį bendrovės nuostoliai padidėjo iki 1,25 mlrd. JAV dolerių padidėjus išlaidoms, gerokai viršijančioms pajamas.

Atšaukus IPO, bendrovė liko beveik be lėšų didėjančių išlaidų fone.

Spalio pabaigoje „WeWork“ patvirtino, kad sutiko su „SoftBank“ pasiūlytu finansinės pagalbos planu, pagal kurį Japonijos įmonė gavo 80 proc. startuolio akcijų.

„WeWork“ specializuojasi nekilnojamojo turto srityje: įmonė išsinuomoja patalpas pagal ilgalaikes sutartis, jas remontuoja ir dalija į biurus, o po to nuomoja kitoms įmonėms trumpiems laikotarpiams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pranešimas apie prašymų dėl triukšmo mažinimo priemonių įgyvendinimo išlaidų kompensavimo priėmimą
Reklama
Atėjo metas apsitverti sklypą: specialistų patarimai
Reklama
Steikų diena: kaip paruošti sultingą ir burnoje tirpstantį steiką?
Reklama
„CFMOTO“ tapo naujos motociklų vairavimo akademijos Lietuvoje partneriais
Užsisakykite 15min naujienlaiškius