Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

FNTT kratos: UAB „Delikana“ produkcija parodyta atsitiktinai, įmonė niekuo neįtariama

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (toliau – FNTT) sausio pabaigoje skelbė informaciją, kad vykdo ikiteisminį tyrimą dėl kelių įmonių vykdyto apgaulingo apskaitos tvarkymo, nusikalstamu būdu gauto turto realizavimo bei neteisingų duomenų apie įmonės pajamas. Kartu nurodoma, kad tose įmonėse Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba nustatė įvairių higienos normų pažeidimų.
Firminė produkcija
UAB „Delikana“ produkcija / UAB „Delikana“ archyvo nuotr.

Per tyrimą atliktos kratos metu, nufilmuota bei žiniasklaidos priemonėms išplatinta vaizdo medžiaga, kurioje matomi ir UAB „Delikana“ platinami mėsos gaminiai su prekiniais ženklais. Pažymėtina, kad konkrečiai UAB „Delikana“ atžvilgiu joks tyrimas nėra atliekamas, jokių priekaištų dėl higienos normų, buhalterinės apskaitos ar kitų pažeidimų įmonė nėra sulaukusi.

Pretenzija dėl prekės ženklo

„Mes su FNTT tiriamais pažeidimais nesusiję. Paviešinti vaizdai pakenkė mūsų reputacijai“, – teigė UAB „Delikana“ direktorius Laimonas Teresa.

Galime tik apgailestauti, kad mūsų produktai pasirodė tokiame dviprasmiškame kontekste.

„Kadangi pranešime spaudai ir kituose straipsniuose ar siužetuose nėra nurodoma, prieš kokias įmones yra vykdomas ikiteisminis tyrimas, toks „Delikana“ ženklo, kuris sutampa su bendrovės pavadinimu, pažymėtų prekių vaizdavimas sudaro klaidinantį įspūdį, kad tyrimas yra pradėtas prieš UAB „Delikana“, taip pat kad būtent bendrovės gaminiai yra gaminami antisanitarinėmis sąlygomis, kas yra tikrovės neatitinkanti informacija, kuri žemina bendrovės dalykinę reputaciją,“ – teigia įmonės vadovas.

Jis pabrėžė, kad palaiko pareigūnų darbą mažinant šešėlį Lietuvoje, tačiau viliasi, kad visi atliekami veiksmai būtų korektiški.

„Mūsų žiniomis, viena iš tyrime figūruojančių įmonių yra UAB „Delikana“ klientė, kuriai buvo parduotos prekės su visais lydinčiais dokumentais, už jas buvo apmokėta bei viskas įtraukta į buhalterinę apskaitą. To, kokius nusižengimus daro mūsų klientai, mes niekaip negalime žinoti ir negalime užkirsti tam kelio.

Galime tik apgailestauti, kad mūsų produktai pasirodė tokiame dviprasmiškame kontekste. Bendrovės partneriai bei pirkėjai po straipsnių ir siužetų pasirodymų yra suklaidinti ir yra susidarę įspūdį apie tariamą neteisėtą ir nehigienišką UAB „Delikana veiklą,“ – apgailestavo bendrovės vadovas L.Teresa.

Suprasti akimirksniu

  • UAB „Delikana“ yra viena didžiausių didmeninės prekybos mėsa ir mėsos gaminiais įmonė Lietuvoje. Pagal užsakymus mėsos gaminius įmonei gamina didžiausios mėsos perdirbimo įmonės, o gaminiai ženklinami prekės ženklais „Delikana“ ir „Tores“. Įmonė savo veiklą vykdo ne tik Lietuvoje, bet ir kaimyninėse šalyse: Latvijoje bei Lenkijoje.
  • Per 2019 metus įmonės pardavimo pajamos siekė daugiau nei 3 mln. Eur, o vien pridėtinės vertės mokesčio į biudžetą sumokėta daugiau nei 320 tūkst. Eur.

Bendrovės atstovai siekia, kad partneriai ir pirkėjai dėl nepagrįstų priežasčių neprarastų pasitikėjimo jau 12 metų veikiančia įmone bei jos prekiaujama produkcija.

Informaciją tikslina ir FNTT

2020 m. vasario 27 d. FNTT savo interneto svetainėje išplatino pranešimą „Dėl informacijos patikslinimo“, kuriame sudėlioti iš esmės tie patys akcentai.

2020 metų sausio 30 dieną Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba paskelbė pranešimą apie kratas vienoje Vilniaus rajone mėsa prekiaujančioje įmonėje.

Paviešintoje šių kratų vaizdo medžiagoje tarp kitų mėsos gaminių buvo matyti ir gaminiai, pažymėti UAB „Delikana“ prekės ženklu.

Atsižvelgdama į rinkos dalyvių susirūpinimą, Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba informuoja, kad joks bendrovės „Delikana“ tyrimas nėra pradėtas, kratos bendrovėje nebuvo atliktos ir jokių higienos normų ar kitų pažeidimų įmonės veikloje nėra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius