Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Foodout.lt“ pasitraukimas išaugino konkurentų „Wolt LT“ ir „Lėkštės“ pardavimus

Praėjusių metų lapkričio viduryje veiklą nutraukus maisto išvežiojimo bendrovei „Foodout.lt“, išaugo konkurentų pardavimai, rašo „Verslo žinios“.
Maisto pristatymo paslauga
Maisto pristatymo paslauga / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 1 Foodout LT, UAB

Įmonės „Maistas į namus“ valdomos maisto pristatymo bendrovės „Lėkštė“ pardavimai praėjusių metų gruodį ir šį sausį, palyginti su ankstesniais mėnesiais, išaugo dvigubai. Su „Lėkšte“ bendradarbiauti pradėjo 40 naujų maitinimo įstaigų. Įmonė kurjeriams 20 proc. padidino atlyginimus.

Bendrovė „Wolt LT“ dienraščiui pateikė mažiau informacijos apie „Foodout.lt“ pasitraukimo įtaką, bet nurodė, kad nuo praėjusių metų rugpjūčio įmonės paslaugų poreikis Lietuvoje kas savaitę auga bent po 15 proc.

Bendrovės „Maistas į namus“ pajamos pernai siekė kiek daugiau nei 488 tūkst. eurų (2017-aisiais – 352 tūkst. eurų), grynasis pelnas – apie30 tūkst. eurų (12 tūkst. eurų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius