-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. Naujo alaus skonį praturtins natūralus medus

Lietuvos bitininkai ilgą laiką medų tiekė tradicinėms reikmėms. Medus visuomet buvo ypatingas maisto produktas: ir delikatesas, ir ingredientas. Kaip pastarasis, medus naudojamas jau seniai, tačiau dažniausiai produktuose, kuriais galėjo mėgautis tik siauras vartotojų ratas.
Bitininkas A.Kavaliauskas
Bitininkas A.Kavaliauskas / Gamintojų nuotr.

 Šiuo metu bitininkai pastebi naują tendenciją – vis daugiau solidžių gamintojų, besirūpindami kokybe, nori naudoti natūralų medų produktuose, skirtuose plačiajai visuomenei.

„Bitininkyste užsiimu jau 25 metus, tačiau pirmąkart medus iš mano avilių bus naudojamas kaip alaus ingredientas. Iki šiol esu tiekęs medų keliems mažiems duonos kepėjams Žemaitijoje ir Kauno rajone“, – teigia Aleksandras Kavaliauskas, turintis daugiau kaip 200 avilių šiaurės rytų Lietuvoje.

Šiuo metu jis pradėjo tiekti medų naujam alui „Tauras su medumi“, kurio gamyboje bus naudojamas tik natūralus medus. Pirmąsias 2 tonas liepžiedžių medaus iš p. Kavaliausko specialiai užsakė „Kalnapilio – Tauro Grupė“ (KTG).

„Aš stengiausi pateikti ypatingą liepžiedžių medaus partiją. Šis medus ypač vertinamas visų bitininkų bei mėgėjų, nes garsėja ne tik savo puikiu kvapu, bet ir skoninėmis savybėmis. Neabejoju, kad liepžiedžių medus iš mano avilių praturtins „Tauro su medumi“ skonį“, – teigia A.Kavaliauskas.

KTG naująjį „Tauro su medumi“ alų kūrė visus praėjusius metus. „Tauras“ jau 150 metų puoselėja alaus virimo tradicijas, todėl buvo nuspręsta naujam alui naudoti tik natūralų medų ir įsigyti jį iš Lietuvoje ūkininkaujančio bitininko.

„Naująjį „Tauro“ alų kūrėme labai kruopščiai ir neabejojame, kad jis turės didelį pasisekimą. Surasti bitininką, galintį tiekti kokybišką ir ypatingą medų, buvo tikras iššūkis. Ponas Kavaliauskas ir jo medus viršijo mūsų lūkesčius. Natūralus medus suteikia alaus skoniui švelnumo, o kvapas tampa saldesnis ir panašus į medaus. Prieš pradėdami kurti naują alų, atlikome du tyrimus ir paaiškėjo, kad vartotojai pasiilgo unikalių ir natūralių skonių. Iki šiol nei vienas iš didžiųjų alaus gamintojų nesiūlė vartotojams panašaus alaus. Naujasis „Tauras su medumi“ visiems vartotojams suteiks galimybę įvertinti išskirtinį alų“, – teigia KTG aludaris Ričardas Barakūnas.

2009 m. pabaigoje „Tauro” alus buvo apdovanotas aukso ir sidabro medaliais tradiciniame “Metų gaminio” konkurse, kurį kasmet organizuoja Lietuvos pramoninkų konfederacija. Šiais metais “Tauras” švenčia 150 m. jubiliejų. „Tauro alus su medumi“ yra pirmasis iš daugelio siurprizų, laukiančių vartotojų šiais metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius