15min be reklamos
2022 10 06, 14:18

„Iki“ savaitinių kainų leidinio pašto dėžutėse neliks, du prekybos tinklai platins toliau

Prekybos tinklas „Iki“ paskelbė, kad stabdo savaitinio kainų leidinio platinimą paštu tokiu būdu siekdamas tausoti aplinką. Kiti prekybos tinklai laikosi skirtingų nuomonių – vieni sako, kad leidinio apie nuolaidas neplatina jau seniai arba tai daro tik išskirtiniais atvejais, o kiti šio būdo pasiekti pirkėjus atsisakyti nežada.
„Iki“ parduotuvė Kėdainiuose
„Iki“ parduotuvė Kėdainiuose / „Iki“ nuotr.

Prekybos tinklas „Iki“ paskelbė nutraukiantis savaitinio leidinio apie nuolaidas platinimą paštu. Anot „Iki“ komunikacijos vadovės Vaidos Budrienės toks sprendimas padės bendrovei tausoti aplinką.

Įmonės atstovės teigimu šis sprendimas priimtas atlikus pirkėjų apklausą, kuri parodė, kad gyventojai popierinių akcijų leidinių platinimo į pašto dėžutes atsisakymą vertina kaip ekologišką sprendimą.

„Neplatinsime popierinio leidinio į gyventojų pašto dėžutes, tačiau su aktualiais kainų pasiūlymais pirkėjai galės patogiai susipažinti pasiimdami leidinį parduotuvėse ar mūsų skaitmeniniuose kanaluose“, – sako Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė.

Asmeninio archyvo nuotrauka/Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė
Asmeninio archyvo nuotrauka/Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė

Kiti prekybos tinklai į šį būdą supažindinti pirkėjus su nuolaidomis žiūri įvairiai. Prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių atstovė Gabrielė Šerėnienė 15min teigė, kad prekybos tinklas akcijų leidinių į pašto dėžutes neplatina jau seniai. Popierinius akcijų leidinius galima rasti tinklo fizinėse parduotuvėse.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Rimi Lietuva
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Rimi Lietuva

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė 15min teigė, kad leidinius į pašto dėžutes įmonė platina tik išskirtiniais atvejais, pavyzdžiui, atidarant naujas parduotuves mieste.

„Pačiose parduotuvėse esančius spausdintų leidinių kiekius nuolat peržiūrime ir optimizuojame, nes matome akivaizdžią tendenciją, kad vis daugiau pirkėjų peržiūri jiems aktualius pasiūlymus ne popieriniuose leidiniuose, o elektroninėse jų versijose mūsų interneto svetainėje arba lojalumo programėlė“, – sako L. Skersytė.

LIDL nuotr./„Lidl Lietuva“
LIDL nuotr./„Lidl Lietuva“

Du prekybos tinklai platins toliau

Visgi šio būdo pasiekti pirkėjus du prekybos tinklai neketina atsisakyti.

Didžiausio prekybos tinklo Lietuvoje „Maxima“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė teigė, kad parduotuvės popierinių leidinių tiražai mažėja, tačiau visiškai jų atsisakyti tinklas neketina.

Rūpindamasis ekologija prekybos tinklas taiko kitus sprendimus.

„Maxima“ nuotr./Ernesta Dapkienė
„Maxima“ nuotr./Ernesta Dapkienė

„Jau kurį laiką klientai, pasinaudoję „Maximos“ programėle savitarnos kasoje, gali pasirinkti spausdinti kvitą ar gauti jį elektroniniu paštu ir taip sutaupyti popieriaus bei sumažinti atliekų kiekį“, – tikina E.Dapkienė.

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas Darius Ryliškis taip pat teigė, kad popierinių leidinių apie akcijas įmonė stabdyti nežada, nes ne visi pirkėjai naudojasi internetu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką