Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 balandžio 14d. 19:09

JK prekybos centrų milžinės „Tesco“ metinis pelnas išaugo šešis kartus

„Tesco“
„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr. / „Tesco“

Didžiausias Jungtinės Karalystės (JK) mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ trečiadienį pranešė apie šešis kartus išaugusį metinį grynąjį pelną.

Prekybos centrų milžinė neseniai pasitraukė iš Azijos rinkų, o karantino metu ji galėjo toliau veikti.

Pelnas po mokesčių per 12 mėnesių laikotarpį iki vasario pabaigos išaugo iki 6,14 mlrd. svarų (7,31 mlrd. eurų), palyginti su 971 mln. svarų pelnu 2019–2020 finansiniais metais.

Visgi ikimokestinis pelnas sumažėjo maždaug penktadaliu iki 825 mln. svarų. Šį sumažėjimą lėmė poreikis įdarbinti tūkstančius papildomų darbuotojų, kad būtų patenkinta auganti internetinės prekybos paklausa.

Uždarbiui įtakos turėjo ir mažmenininkės sprendimas grąžinti per pandemiją gautą JK vyriausybės paramą.

„Nors pandemija dar nesibaigė, esame pajėgūs išnaudoti mūsų verslo pagreitį“, – trečiadienį paskelbtoje pajamų ataskaitoje teigė generalinis direktorius Kenas Murphy.

„Padvigubinome savo internetinio verslo apimtis ir <...> kuriame skaitmeninę klientų platformą“, – pridūrė jis.

„Tesco“ teigė, kad dėl „precedento neturinčio klientų poreikių padidėjimo“, metiniai internetiniai pardavimai pagrindinėje JK rinkoje išaugo 77 proc. iki 6,3 mlrd. svarų.

„Kalbant apie perspektyvas, „Tesco“ prognozuoja, jog pardavimų apimtys sumažės, kai bus sušvelnintos ribojamosios priemonės, tačiau tikimasi, kad sumažės ir išlaidos“, – pažymėjo „CMC Markets UK“ vyriausiasis rinkos analitikas Michaelas Hewsonas.

„Tai turėtų virsti didesne marža ir didesniu pelnu (neįtraukiant neeilinių veiksnių), kuris turėtų grįžti į praėjusiais metais fiksuotą lygį“, – teigė analitikas.

2020 metų kovo mėnesį prasidėjus COVID-19 pandemijai, „Tesco“ sudarė susitarimą parduoti savo verslą Tailande ir Malaizijoje Tailando konglomeratui „CP Group“ už 8 mlrd. svarų. Šis pardavimas turėjo didelę įtaką metiniams veiklos rezultatams.

Sandoriais, dėl kurių susitarė buvęs bendrovės vadovas Dave'as Lewisas, buvo siekiama sumažinti skolas ir racionalizuoti grupę, daugiau dėmesio skiriant veiklai JK, Airijoje ir Vidurio Europoje.

Prieš pristatydama rezultatus, „Tesco“ paskelbė tikslą pasiūlyti klientams maistingesnius maisto produktus, reaguodama į akcininkų spaudimą prisidėti prie kovos su daugėjančia nutukimo banga.

Didžiausias Didžiosios Britanijos prekybos centras teigė, kad sieks padidinti sveikų produktų pardavimus iki 65 proc. visų pardavimų iki 2025 metų, palyginti su 58 proc. šiuo metu fiksuojamu lygiu.

Praėjusiais metais Didžiosios Britanijos nacionalinės sveikatos tarnybos paskelbti duomenys parodė, kad du trečdaliai suaugusių vyrų ir 60 proc. moterų Anglijoje turėjo antsvorio arba buvo nutukę.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Metas rinktis

Mėgaukis šiandien

Talentingi vaikai

Esports namai

Sveikos ir gražios kojos

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką