Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Konkurencijos taryba perspėjo „Yandex. Taxi“ dėl klaidinančios reklamos

Konkurencijos taryba (KT) įspėjo Rusijos kapitalo įmonę „Yandex. Taxi“ dėl klaidinančios reklamos, nes ši prisistatinėjo kaip taksi paslaugų teikėja. Mobiliąją pavežėjimo programėlę administruojanti bendrovė teigia, kad praėjusią savaitę pabaigta reklamos kampanija žmonių neklaidino.
Oficialus „Yandex. Taxi“ prisistatymas
Oficialus „Yandex. Taxi“ prisistatymas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tarybos antradienį BNS persiųstame komentare rašoma, kad „Yandex. Taxi“ iš esmės teikia pavežėjimo paslaugą, nors reklamavosi esanti taksi bendrove.

„Rugpjūčio 29 dieną Konkurencijos taryba išsiuntė Nyderlanduose registruotai bendrovei „Yandex. Taxi“ raštą ir informavo, kad Lietuvoje skleidžiama galimai klaidinanti reklama“, – teigia Konkurencijos taryba.

Anot jos, Lietuvoje taksi paslaugas norintys teikti asmenys privalo gauti leidimą iš savivaldybės.

Taryba nurodė, kad „Yandex. Taxi“ tokio leidimo nėra gavusi, o „jos siūlomas paketas yra skirtas keleivių ir bagažo pervežimo, tai yra iš esmės pavėžėjimo, paslaugoms teikti“.

„Kadangi reklamoje skelbiama informacija nėra teisinga, įspėjome bendrovę, kad ji tokią reklamą turi nutraukti arba ją pakeisti“, – rašoma atsakyme.

Konkurencijos taryba įpareigojo „Yandex. Taxi“ iki rugsėjo 10 dienos informuoti ją apie priimtus sprendimus.

Bendrovės globalios strategijos vadybininkas Aramas Sargsyanas antradienį persiųstame pranešime spaudai teigė, kad „Yandex. Taxi“ nėra transporto kompanija, nes ji neturi nuosavų automobilių ir dirba su vietiniais vežėjais.

Nyderlanduose registruota įmonė teigia teikianti informacinės visuomenės paslaugą.

„Visose Yandex.Taxi paslaugų reklamose yra pranešimas apie tai: „Yandex.Taxi“ – informacinės bendruomenės paslauga. Taksi arba pervežimo paslaugas suteikia vežėjai“. Taigi, mūsų reklamos aiškiai nurodo, kad transportavimo paslaugas teikia ne Yandex.Taxi, o vietiniai vežėjai“, – sakė A.Sargsyanas.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Aramas Sargsianas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Aramas Sargsianas

„Atsižvelgiant į mūsų pradinį planą, ne internetinė reklamos kampanija, kuri tapo ginčų tema, buvo sėkmingai pabaigta rugsėjo 7 dieną. Taigi, ji nebėra prieinama gatvėse ir televizijoje, nepaisant ją supančių diskusijų“, – pridūrė jis.

Lietuvos Nacionalinis kibernetinio saugumo centras rekomenduoja gyventojams nesisiųsti „Yandex. Taxi“ programėlės, nes ji perduoda duomenis į Rusiją.

Liepą veiklą Lietuvoje pradėjusi bendrovė sako, kad laikosi Europos Sąjungos duomenų apsaugos reikalavimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius