Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„L'Oreal“ derasi su „Clarins“ dėl prekių ženklų „Mugler“ ir „Azzaro“ įsigijimo

Prancūzijos „L'Oreal“, viena didžiausių pasaulyje kosmetikos gamintojų, pradėjo išskirtines derybas su „Clarins Group“ dėl prekių ženklų „Mugler“ ir „Azzaro“ įsigijimo.
„L'Oreal“ logotipas
„L'Oreal“ logotipas / „Scanpix“/AP nuotr.

„Parfumerijos kategorija yra vienas iš „L'Oreal Luxe“ pasaulinės plėtros strategijos pagrindų. Todėl džiaugtumėmės, perėmę „Mugler“ ir „Azzaro“, – pareiškė padalinio „L'Oreal Luxe“ vadovas Cyrilas Chapuy ir pridūrė, jog šie prekių ženklai „puikiai papildytų“ bendrovės prekių ženklų portfelį.

Finansinių planuojamo įsigijimo sąlygų „L'Oreal“ neatskleidė, bet pranešė, jog sandorį planuojama užbaigti iki 2019 metų pabaigos.

„L'Oreal“ gamina kosmetiką, kvepalus, odos ir plaukų priežiūros priemones. Bendrovei priklauso gausybė prekių ženklų, įskaitant „Lancome“, „Garnier“, „Vichy“, „Maybelline“ ir „Kiehl's“.

Nuo metų pradžios bendrovės kapitalizacija padidėjo 24,5 proc. iki 139,1 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius