-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvių startuolis „carVertical“ planuoja plėtrą į Afriką ir Australiją

Lietuvių startuolis „carVertical“, teikiantis naudotų automobilių istorijos ataskaitas, pernai uždirbo beveik 4 kartus daugiau pajamų – 8,5 mln. Eur, palyginus su 2,3 mln. Eur 2019-aisiais. Šįmet įmonė numato plėtrą ne tik Europoje, bet ir į Australijos bei Afrikos žemynus, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„carVertical“ komanda
„carVertical“ komanda / „carVertical“ nuotr.

„2020-ieji mums buvo spartaus, eksponentinio augimo metai. Tą lėmė ir didėjanti paslaugos paklausa esamose rinkose, ir įgyvendinta verslo geografinė plėtra. Pernai paslaugą pristatėme keturiose naujose šalyse ir, įskaitant neseniai startavusią Didžiąją Britaniją, šiandien mūsų paslauga prieinama 25-ių valstybių gyventojams. Plati veiklos geografija padėjo sumažinti neigiamą pandemijos įtaką – vienoms šalims griežtinant suvaržymus, kitose vyko aktyvi prekyba automobiliais“, – sakė „carVertical“ bendraįkūrėjas ir generalinis direktorius Rokas Medonis.

Daugiausia pajamų pernai „carVertical“ gavo didžiausiose savo rinkose – JAV, Rumunijoje, Lenkijoje, Lietuvoje, Vengrijoje ir Ukrainoje.

„Šiemet jose tikimės tolimesnio augimo bei planuojame plėtrą į Italiją, Australiją ir Pietų Afrikos Respubliką. Tuo tikslu stipriname ir savo žmogiškuosius resursus – IT ir rinkodaros profesionalų komandą, kuri nuo pernai metų jau yra išaugusi 20-čia darbuotojų. Iš viso mūsų įmonėje šiandien dirba daugiau nei 50 darbuotojų“, – pasakoja R.Medonis.

Šiemet jose tikimės tolimesnio augimo bei planuojame plėtrą į Italiją, Australiją ir Pietų Afrikos Respubliką.

Praėjusiais metais augo ne tik „carVertical“ pajamos, bet ir pelnas. Jis siekė 1,6 mln. eurų. Palyginimui, 2019 m. startuolio grynasis pelnas buvo 173 tūkst. eurų.

Jis įsitikinęs, kad „carVertical“ turi visas galimybes 2021 metais išlaikyti aukštą augimo ir plėtros tempą, o iki metų pabaigos pasiekti 15 mln. eurų apyvartą.

„Mūsų technologinis sprendimas gali būti pakankamai lengvai multiplikuojamas į kitas rinkas. O naudotų automobilių ataskaitų paslauga aktuali daugelyje pasaulio šalių – praktiškai visose antrinėse automobilių rinkose gausu perpardavinėtojų, kurie neretai nuslepia tikrąją parduodamo automobilio istoriją. Mūsų statistika rodo, kad kai kuriose rinkose iki 74 proc. naudotų automobilių parduodami su suklastota rida, dėl to pirkėjai permoka iki 25 proc. automobilio kainos. Mūsų paslauga padeda pirkėjui sumažinti riziką įsigyti automobilį su suklastota istorija“, – teigia R.Medonis.

Kiekvienai automobilio istorijos ataskaitai „carVertical“ renka duomenis iš įvairių prieinamų šaltinių – valstybinių registrų, draudimo kompanijų, automobilių servisų, „prijungtų" automobilių parkų ir t.t. „carVertical“ yra pirmieji pasaulyje, kurie dalį duomenų renka ir iš automobilių realiu laiku, o tai garantuoja šviežesnę informaciją. Be to, įmonė naudoja blokų grandinės (angl. „blockchain”) technologijas, tad jos turimi duomenys yra sunkiau suklastojami ar ištrinami.

„Siekiame, kad naudotų automobilių rinka būtų skaidresnė. Galime pasidžiaugti matomais pokyčiais: vis dažniau automobilio istorijos ataskaita rūpinasi nebe pirkėjas, o pardavėjas. Ypač – sąžiningi pardavėjai, tie, kurie prekiauja tvarkingais automobiliais ir neturi ko slėpti. Jiems ataskaitos netgi leidžia sėkmingiau parduoti automobilį, nes ataskaitos padeda įtikinti automobilio būkle“, – teigia R.Medonis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius