Dabar populiaru
Publikuota: 2020 sausio 8d. 10:51

Mika Elojärvi tapo naujuoju „Toyota Baltic AS“ prezidentu

„Toyota“ ženkliukas
Gamintojo nuotr. / „Toyota“ ženkliukas

„Toyota Baltic“ praneša apie Mika Elojärvi paskyrimą naujuoju „Toyota Baltic AS“ prezidentu. Mika Elojärvi, turintis kelių dešimtmečių darbo patirtį su „Toyota“ ir „Lexus“, darbą naujose prezidento pareigose pradėjo 2020-ųjų sausio 2-ąją, rašoma pranešime žiniasklaidai.

M.Elojärvi pakeitė „Toyota Baltic“ generalinį direktorių Osvaldo Valentini, kuris buvo paskirtas naujuoju „Lexus“ generaliniu direktoriumi „Toyota Motor Russia“ kompanijoje, užimančioje didžiausią „Lexus“ prekės ženklo rinkos dalį Europoje ir per 2019-uosius pardavusią daugiau nei 20 000 vienetų automobilių.

M.Elojärvi prisijungimą prie „Toyota Baltic“ vertina kaip didžiulę garbę: „Turime geriausius „Toyota“ ir „Lexus“ prekės ženklų pardavėjus visame regione. Abu prekės ženklai sėkmingi visose trijose Baltijos šalyse ir už tai esu labai dėkingas kompetentingoms Estijos, Latvijos ir Lietuvos komandoms. Viliuosi pratęsti jų pradėtą darbą ir kartu sukurti dar geresnę žmonių aptarnavimo patirtį bei mobiliuosius sprendimus tiek „Toyota“, tiek „Lexus“ klientams.“

Osvaldo Valenini vadovavimo laikotarpiu „Toyota Baltic“ stipriai augo: „Toyota“ daugelį metų iš eilės išlaikė metų prekės ženklo titulą regione ir užėmė 17,5 proc. rinkos dalį.

Atsidavimas automobilių verslui – toks geriausias M.Elojärvi apibūdinimas. Jis karjerą pradėjo prieš 30 metų, dirbdamas „Korpivaara“ – „Toyota“ importuotoju Suomijoje tuo metu. Karjerą tęsė kaip „Toyota Motor Europe“ generalinis direktorius, „Toyota Nordic AS“ ir „Toyota Motor Czech spol sro“ viceprezidentas, vėliau tapo „Toyota Auto Finland Oy“ ir „Toyota Motor Finland Oy“ prezidentu ir generaliniu direktoriumi. Pastaruosius penkerius metus M.Elojärvi vadovavo „Lexus“ padaliniui Šiaurės Europos ir Baltijos šalyse.

Osvaldo Valenini vadovavimo laikotarpiu „Toyota Baltic“ stipriai augo: „Toyota“ daugelį metų iš eilės išlaikė metų prekės ženklo titulą regione ir užėmė 17,5 proc. rinkos dalį.

„Per pastaruosius 13 metų išėjome iš krizės sparčiai augdami ir 2019-aisiais pasiekėme daugiau nei 13 000 vienetų automobilių pardavimus Baltijos šalyse. Tai yra visų laikų „Toyota“ pardavimų rekordas šiame regione. Šių rezultatų buvo galima pasiekti tik dėl ilgalaikio „Toyota“ atstovybių tinklo įsipareigojimo ir lojalumo, o tai užtikrino išskirtinį žmonių pasitenkinimą ir darbuotojų įsitraukimą siekiant bendro tikslo. Taip pat dėkoju visiems „Toyota“ darbuotojams už puikią paramą, kurią jie teikė daugelį metų, taip pat ir „Toyota“ išoriniams partneriams, kurie rėmė „Toyota“ operacijas“, – sako O.Valentini.

O.Valentini savo karjerą „Toyota Motor Europe“ pradėjo 1997-aisiais. 2007-aisiais pradėjo dirbti „Toyota Baltic“ tinklo eksploatavimo skyriaus direktoriumi. 2012-aisiais buvo paskirtas atsakingu už rinkodaros ir pardavimų skyrių, o 2018-aisiais tapo vadovaujančiu direktoriumi. Nuo 2010-ųjų jis yra „Toyota Baltic“ valdybos narys.

„Toyota Baltic“ yra pagrindinis lyderiaujančių prekės ženklų importuotojas Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje tiek pardavimų skaičiumi, tiek žmonių aptarnavimo lygiu. „Toyota“ ir „Lexus“ padidino hibridinių automobilių pardavimus nuo jų pristatymo rinkai pradžios. Automobilius su hibridinėmis technologijomis Lietuvoje rinkosi beveik 80 proc., Latvijoje 71 proc., o Estijoje 60 proc. žmonių. „Lexus“ atveju, net 95 proc. visų pardavimų sudaro hibridinių automobilių pardavimai.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Praktiški patarimai

Skanumėlis

Sergu atsakingai

Sergu atsakingai

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką