Dabar populiaru
Publikuota: 2020 rugpjūčio 26d. 18:23

Registrų centras ragina naudotis padaliniuose populiarėjančiomis savitarnos zonomis

Registrų centro savitarnos zona Vilniuje
Registrų centro nuotr. / Registrų centro savitarnos zona Vilniuje

Didžiuosiuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose įrengtos savitarnos erdvės sulaukia vis didesnio klientų skaičiaus. Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad specialiai įrengtose savitarnos erdvėse klientai gali užsisakyti norimas paslaugas, gauti ar pateikti reikalingus duomenis ar tiesiog susipažinti su Registrų centre tvarkomais jų asmens duomenimis.

„Skatindami naudojimąsi elektroninėmis paslaugomis ir siekdami gerinti klientų patirtį lankantis Registrų centre, trijuose didžiausiuose klientų aptarnavimo padaliniuose įrengėme savitarnos zonas. Nemaža dalis klientų, fiziškai atvykusių pas mus, jiems reikalingas paslaugas galėtų užsisakyti internetu, tačiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių to neatliko. Tokiais atvejais kviečiame juos pasinaudoti Registrų centro savitarna specialiai tam įrengtose darbo vietose, o įmonės konsultantai visuomet yra pasirengę suteikti visą reikalingą informaciją ir pagalbą“, –teigia Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Registrų centro nuotr./Daiva Karaliūnienė
Registrų centro nuotr./Daiva Karaliūnienė

Šiuo metu tokios savitarnos erdvės yra įrengtos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje esančiuose Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose, kuriuose per dieną apsilanko po kelis tūkstančius klientų.

Savitarnos zonų patrauklumą liudija nuosekliai auganti jų naudojimosi statistika – nuo liepos veikiančiose savitarnos zonose klientai įvairias Registrų centro paslaugas užsisakė daugiau kaip 100 kartų.

Šiuo metu Registrų centro savitarnoje klientai gali ne tik užsisakyti ir gauti minėtas paslaugas bei išrašus, tačiau ir susipažinti su registruose ir informacinėse sistemose tvarkomais jų asmens duomenimis.

„Stebėdami savitarnos sistemos naudojimosi statistiką, matome, kad dažniausiai klientai užsisako paprastas ir greitai įvykdomas paslaugas, pavyzdžiui, nekilnojamojo turto išrašus, jungtines pažymas, steigia naujus juridiniu asmenis, suteikia įgaliojimus ar pateikia duomenis apie save ar savo atstovaujamą juridinį asmenį. Siekdami taupyti atvykusiųjų laiką, savitarnos zonomis raginame naudotis visus savo klientus“, – pasakoja D.Karaliūnienė.

Registrų centro nuotr./Klientų konsultacija Registrų centro savitarnos zonoje
Registrų centro nuotr./Klientų konsultacija Registrų centro savitarnos zonoje

Registrų centras klientus priima ir aptarnauja 50-yje visoje šalyje esančių klientų aptarnavimo padalinių. Siekiant gerinti klientų aptarnavimo kokybę pastaruoju metu įmonėje buvo įgyvendintas ne vienas svarbus pokytis. 2019 m. sukurtas ir pradėtas taikyti Klientų aptarnavimo standartas, kuris padeda užtikrinti vieningus klientų aptarnavimo principus visuose klientų aptarnavimo padaliniuose.

Didelis dėmesys skiriamas klientų patogumui – daugiausiai klientų sulaukiančių padalinių Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje darbo laikas prailgintas iki 18 val., klientams suteikta galimybė naudotis nemokamu Wi-Fi, įrengtos savitarnos zonos, paslaugų užsakymas perkeltas į elektroninę erdvę. Dėl šių pokyčių vidutinis klientų laukimo laikas sutrumpėjo du kartus.

Be to, 9 klientų aptarnavimo padaliniai skirtinguose šalies miestuose buvo perkelti į klientams ir darbuotojams patogesnes patalpas. Artimiausiu metu numatoma atnaujinti konsultacijų centro įrangą, kuri leis efektyviau valdyti klientų srautus ir operatyviai suteikti jiems reikalingas paslaugas bei konsultacijas. O netrukus klientams bus sudarytos galimybės vizitui Registrų centre užsiregistruoti iš anksto ir atvykti sutartu laiku.

Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Interviu Tik 15min

Aplinka produktyvumui

Video

21:13
29:17
15:58

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką