Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Rimi“ neatsisako planų užsiimti e. prekyba

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ neatsisako planų pradėti e. prekybą, o jos konkurentė „Lidl“ savo planais nesidalina, rašo „Verslo žinios“.
Prekybos centras
Prekybos centras / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.
Temos: 2 „Rimi“ Lidl

„Mes neatsisakėme planų imtis e. prekybos, tačiau vis dar tiriame rinkos galimybes ir ieškome geriausio veiklos modelio“, – teigė „Rimi“ atstovė spaudai Giedrė Bielskytė.

Savo ruožtu „Lidl“ savo planais nesidalina. Įmonės Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento specialistė Valerija Lebedeva teigė, kad apie konkrečius planus e. prekyboje kalbėti dar per anksti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius