„Mums atsibodo valdžios pažadai, melas, produkcijos trūkumas, tiekėjų skambučiai į darbinį telefoną su klausimais, kada pagaliau apmokėsime sąskaitas. Atsibodo kaskart prieš mėnesio 25 dieną svarstyti, ar spėsime susimokėti už nuomą, neramu, kad su mūsų pinigais atsitiks kaip buvusiems darbuotojams (yra žmonių jau beveik metus neatgaunančių savo dorai uždirbtų pinigų)“, – rašo darbuotojai.
Jie ant baro durų pakabino užrašą, kad streikuoja, ir tikina, kad durų neatvers tol, kol savininkas su jais neateis ir nepasikalbės apie susiklosčiusią situaciją.
Mums atsibodo valdžios pažadai, melas, produkcijos trūkumas, tiekėjų skambučiai į darbinį telefoną su klausimais, kada pagaliau apmokėsime sąskaitas, – rašė darbuotojai.
„Atsitikus problemai savininkai niekada nekelia ragelio, neatrašo į žinutes, o vėliau mus kaltina nesugebėjimu susitvarkyti su problema. Tačiau dirbant tokiomis sąlygomis problemų atsiranda daugiau, jei žmogus realiai gali jų išspręsti pats. Kviečiame savininką ateiti ir kalbant su žmonėmis spręsti susiklosčiusią situaciją, nes kitaip kavinė savo durų neatvers dar kurį laiką“, – rašo darbuotojai.
Tiesa, paskambinus į bendrovę, paaiškėjo, kad su vadovybe darbuotojai jau susitarė ir bent jau kurį laiką dirbs.
„Buvo ką tik susirinkimas. Bandysime dar savaitę patempt“, – paaiškino vienas darbuotojų.
Vadovas: būna, kad algos vėluoja
„Sodros“ duomenimis, kavinę valdančioje UAB „Pietryčių srautas“ dirba 6 darbuotojai, vidutinis atlyginimas tesiekia 167 eurus.
Marius Letkauskas, bendrovės direktorius, aiškino, kad didžiausia problema yra komunikacija, nors neslėpė, kad kartais ir algos vėluoja.
Būna, kad pavėluoja algos, kaip ir kiekvienoje įmonėje. Nėra čia kažkokios tragedijos, – aiškino įmonės direktorius.
„Mes mokame algas. Būna, kad pavėluoja algos, kaip ir kiekvienoje įmonėje. Nėra čia kažkokios tragedijos, tiesiog nuėjom, padarėm susirinkimą, susitarėme dėl tam tikrų problemų sprendimo, kurios galbūt nesprendžiamos, ir tiek“, – aiškino M.Letkauskas.
Paklaustas, kokios yra didžiausios problemos, sakė, kad komunikacijos, nors būna, kad ir, tarkime, trūksta produkcijos, kaip kad aiškina darbuotojai.
„Mes žadame spręsti problemas, kurios didžiausios. Čia kaip ir kiekvienoje įmonėje kyla kažkokių problemų“, – sakė įmonės direktorius.