Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Uber“ suklaidintiems keleiviams išskirs milijonus dolerių

Vežimo paslaugas teikianti bendrovė „Uber“ ketvirtadienį paskelbė išmokėsianti 28,5 mln. dolerių pagal du įmonei suklaidintų klientų iškeltus ieškinius. Juose skundžiamasi, kad bendrovė klaidino vartotojus dėl saugumo paslaugų ir su jomis susijusių mokesčių, rašo chicagotribune.com.
„Uber“
„Uber“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Taksi „Uber“

Įmonės atstovai federaliniam teisėjui San Franciske paskelbė norinti išmokėti kompensacijas beveik 25 mln. keleivių, pasinaudojusių „Uber“ paslaugomis JAV nuo 2013 m. sausio 1 d. iki 2016 m. sausio 31 d.

„Uber“ atstovai tikino, kad ir toliau investuos lėšas į naujų technologijų diegimą ir klientų aptarnavimo gerinimą tam, kad būtų užtikrintas saugumas.

Ieškiniai įmonei buvo iškelti už tai, kad klientai mokėjo iki 2,30 dolerio siekiantį vadinamąjį saugumo mokestį, pagal kurį įmonė turėjo imti vairuotojų pirštų atspaudus, tačiau to nedarė.

Dėl šios priežasties „Uber“ privalės šį mokestį pervadinti iš „saugaus vežimo mokesčio“ į „rezervavimo mokestį“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Reklama
Kam ir kada reikalingi saulės akiniai ir dirbtinis akių drėkinimas
Reklama
Šiaulių banko grupės valdomi pensijų fondai į daugiabučių renovaciją investuoja dar 7,5 mln. eurų
Užsisakykite 15min naujienlaiškius