Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Wal-Mart“ rengiasi trauktis iš Japonijos rinkos

Jungtinių Valstijų „Wal-Mart Stores“, didžiausia pasaulyje tradicinė mažmenininkė, svarsto galimybes parduoti savo verslą Japonijoje ir jau yra pradėjusi atitinkamas derybas su bankais, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“, remdamasis informuotais šaltiniais.
„Wal Mart“ prekybos centre
„Wal Mart“ prekybos centras / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Japonija

Japonijos rinka laikoma viena sudėtingiausių užsienio mažmenininkams. Pavyzdžiui, „Tesco“ ir „Carrefour“ taip ir nesugebėjo pasirinkti teisingos strategijos ir atsisakė darbo Japonijoje. „Wal-Mart“ į Japonijos rinką įžengė 2002 metais, tačiau jos prekybos tinklas „Seiyu“ nesulaukė didesnės sėkmės.

Šių metų sausį „Wal-Mart“ pasiekė susitarimą dėl bendradarbiavimo su „Rakuten“ – didžiausia Japonijos interneto prekybos įmone, – tikėdamasi sustiprinti savo pozicijas konkurencinėje kovoje su „Amazon“ Azijoje ir Jungtinėse Valstijose.

Balandį „Wal-Mart“ savo turtą Didžiojoje Britanijoje – prekybos tinklą „Asda“ – sujungė su įmone „J Sainsbury“, o birželį pardavė kontrolinį Brazilijos padalinio akcijų paketą.

Tačiau „Wal-Mart“ ketina varžytis su „Amazon“ dėl Indijos rinkos ir rengiasi investuoti 16 mlrd. JAV dolerių į Indijos įmonę „Flipkart“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius