Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

2014-aisiais Rusijoje dažniau svaigintasi alumi, mažiau – degtine

Alus
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Alus
Šaltinis: BNS
0
A A

Rusijos nacionalinės statistikos žinybos „Rosstat“ duomenimis, šiemet šalyje didėjo alaus, mažėjo degtinės populiarumas.

Vartojimą vertinant absoliučiu alkoholiu, degtinei tenkanti alkoholinių gėrimų vartojimo dalis sausį-lapkritį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumenko nuo 42,3 proc. iki 40,4 procento.

Alaus lyginamasis svoris padidėjo nuo 40,6 proc. iki 42,3 proc., vyno – nuo 8,2 proc. iki 8,3 proc., putojančio vyno – nuo 2,2 proc. iki 2,3 proc., konjako rūšių gėrimų – nepakito – 3,9 procento.

Natūralia išraiška degtinės pardavimai sumenko 6,3 proc. iki 111,4 mln. dekalitrų, alaus – išaugo 2,1 proc. iki 919,1 mln. dekalitrų.

Vyno realizuota 1,0 proc. mažiau – 52,6 mln. dekalitrų, putojančio vyno – 1,3 proc. daugiau – 22,5 mln. dekalitrų, konjako rūšių gėrimų – 0,5 proc. mažiau – 10,5 mln. dekalitrų.

Iš viso per 11 šių metų mėnesių Rusijos mažmeninėje rinkoje alkoholinių gėrimų, vertinant absoliučiu alkoholiu, parduota 2,0 proc. mažiau nei pernai sausį-lapkritį – 107,4 mln. dekalitrų.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką