-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Bitei“ keliant kainas, sureagavo ir konkurentai: visoje rinkoje jaučiame infliaciją

Telekomunikacijų bendrovei „Bitė“ pranešus apie klientams keliamas kainas, „Telia“ savo planais viešai dalintis nenori, o „Tele2“ tvirtina, jog kainų nuo kitų metų pradžios nekels. Tiesa, abu tiekėjai pripažįsta jaučiantys infliacijos įtaką jų verslui.
„Tele2“, „Bitė“ ir „Telia“
„Tele2“, „Bitė“ ir „Telia“ / 15min nuotr.

Nesiruošia visko „mauti ant infliacijos kurpaliaus“

Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ atstovas spaudai Audrius Stasiulaitis 15min tvirtino, jog kylančių energijos, gamybos, darbo ir logistikos kainų spaudimą visame pasaulyje jaučia ne tik galutiniai vartotojai, bet ir verslas, įskaitant ir „Telia“.

„Esame labai konkurencingos, griežtai reguliuojamos ir dinamiškos rinkos dalis, kuri infliacijos spaudimą sprendžia atsižvelgdama į labai kompleksiškų dalių sumą. Ji priklauso nuo konkretaus operatoriaus verslo efektyvumo, turimų sutarčių, paslaugų spektro ir kompetencijų“, – sakė jis.

Bendrovės nuotr./Audrius Stasiulatis
Bendrovės nuotr./Audrius Stasiulatis

Anot A.Stasiulaičio, įmonė turi aiškią poziciją, kad „jokio masinio paslaugų kainų indeksavimo ar movimo ant vieno infliacinio kurpalio šiomis aplinkybėmis nesiruošiama daryti“.

„Veikiame itin konkurencingoje rinkoje, kurioje kiekvienas operatorius savo kainodarą sprendžia pats, o jokių ateities planų dėl konkrečių paslaugų kainų pokyčių skelbti nenorime ir negalime dėl konkurencijos reguliavimo“, – kalbėjo jis.

A.Stasiulaitis tvirtina, kad kompanija Lietuvoje savo klientams siūlo daugiau nei 100 skirtingų paslaugų – nuo SMS siuntimo, mobiliojo, fiksuoto ryšio, interneto, televizijos iki duomenų centrų ar debesų kompiuterijos. Todėl kiekvieną paslaugų grupės savikainą pasikeitusios globalios aplinkybės veikia labai skirtingai.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Telia“
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Telia“

„Tai ir atsispindi mūsų kainodaroje, kuri yra labai dinamiška ir priklauso nuo trečiųjų šalių: esame dideli elektros energijos vartotojai, nuolat perkame didelius kiekius tinklo ir IT įrangos, skiriame didžiausias investicijas Lietuvoje infrastruktūros plėtrai.

Mūsų paslaugų kainodaros politika visada buvo tokia, kad apie bet kokį kainų pokytį savo klientus informuojame iš anksto ir sudarome galimybes jiems patiems pasirinkti tinkamiausią paslaugų planą. Planai ir sutartys su klientais yra nuolat atnaujinami kas kelerius metus, o sutarties laikotarpiu kainodara paprastai nėra keičiama“, – sakė jis.

Vartotojas turi iš ko rinktis

Tuo metu „Tele2“ atstovė ryšiams su visuomene Asta Buitkutė 15min patikino, jog nuo 2022 m. sausio 1-osios kainų klientams kelti tikrai neketinama.

„Kaip ir visa rinka jaučiame infliaciją bei susiduriame su augančiais įrangos, technologijų, paslaugų, valdymo ir kitais kaštais. Tačiau augantis mūsų klientų vartojimas ir plečiamas aktualių paslaugų krepšelis padeda ją sėkmingai įveikti.

Telekomunikacijų rinka visuomet buvo labai konkurencinga, o dėl to visuomet laimi vartotojas – nes turi iš ko rinktis“, – įsitikinusi ji.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Tele2“
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./„Tele2“

Nuo sausio 1 d. – „Bitėje“ didesni tarifai

15min ketvirtadienį paskelbė, jog nuo sausio 1 dienos telekomunikacijų bendrovė „Bitė“ klientams kelia kainas. Įmonės teigimu, tokį sprendimą lėmė investicijos į naujoves, taip pat sparčiai kylanti infliacija.

PLAČIAU SKAITYKITE: Infliacijos spaudžiama „Bitė“ kelia kainas.

Jaunius Špakauskas, „Bitės“ korporatyvinės komunikacijos vadovas, 15min atsakė, jog įmonė siekia gerinti klientams teikiamų paslaugų kokybę, todėl į jas nuolat investuojama. Anot jo, telekomunikacijų sektorius reikalauja bene daugiausia investicijų, nes pačios technologijos greitai sensta.

„Investicijų reikalauja ir naujų paslaugų kūrimas, tinklo stabilumo užtikrinimas, naujovių diegimas. Deja, pasaulyje ir Lietuvoje įsisiūbavusi infliacija, siekianti jau beveik 10 proc., neįprastai išaugino ir „Bitės“ kaštus. Gerokai pabrango tinklo įranga, įvairūs įrenginiai, elektra, tam tikros kitos prekės ir paslaugos aktualios ir mūsų verslui. Ypač sparčiai užaugo technologijų sektoriaus darbuotojų atlyginimai, todėl nežymiai keičiasi ir mūsų paslaugų kainos“, – nurodo jis.

Laiške klientams nurodoma, kad turimas paslaugų plano mokestis didėja nuo 2022 m. sausio 1 d.

„Jei naudojatės balso ar mobilaus interneto paslaugomis, Jūsų paslaugų plano kaina keisis po 1,30 Eur su PVM per mėnesį. Jei naudojatės daiktų interneto (išmaniųjų laikrodžių, „ARLO“ ir kt.) paslaugomis, Jūsų paslaugų plano kaina keisis 0,50 Eur su PVM“, – rašoma laiške.

Bendrovės nuotr./„Bitė Lietuva“
Bendrovės nuotr./„Bitė Lietuva“

Beje, „Bitė“ brangina ir „Mezon“ interneto paslaugų planus – klientai tikina sulaukę laiškų, kad nuo sausio 1 d. interneto paslaugų mokestis didėja 1,45 euro.

Institucijos primena, kad tiekėjas gali keisti sutarties sąlygas, o jei kliento jos netenkina – sutartį galima nutraukti be netesybų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius