-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Darbą atnaujino nemokama banko „Snoras“ klientų linija

Nuo ketvirtadienio banko „Snoras“ klientų linija atnaujina savo veiklą.
Žmonės laukia eilėje prie „Snoro“ banko Gedimino prospekte.
Žmonės laukia eilėje prie „Snoro“ banko Gedimino prospekte. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Klientų linija veiks darbo dienomis (pirmadieniais–penktadieniais) nuo 8 val. iki 18 val. Informacija bus teikiama telefono numeriu Lietuvoje 8 800 272 72 nemokamai, skambinant iš užsienio veikia +370 5 239 22 39 numeris.

Klientų linijos darbuotojai gyventojams ir įmonių atstovams suteiks informaciją apie indėlius, sąskaitas ir individualius seifus, konsultuojama dėl įsipareigojimų bankui dengimo ar refinansavimo klausimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius