Šiemet alaus buvo parduota 28,1 proc. daugiau nei pernai. Šiuo metu alaus darykla „Volfas Engelman“ užima 12,5 proc. Lietuvos alaus rinkos dalies. Lyginant su praėjusiais metais, užimamos rinkos dalis padidėjo 0,9 proc.
Be alaus, sparčiai kilo ir gaiviųjų bei energinių gėrimų pardavimai. Jų parduota atitinkamai 54,4 proc. ir 41,9 proc. daugiau nei per tokį pat laikotarpį praėjusiais metais.
Bendrovės „Volfas Engelman“ šių metų pirmų devynių mėnesių veiklos pelnas − 1,8 mln. litų, t.y. mažesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Vytauto Meišto teigimu, tai – natūralus rezultatas.
„Istorinio įmonės vardo susigrąžinimas pareikalavo didelių investicijų. Siekdami optimizuoti gamybą ir mažinti sąnaudas, taip pat investavome ir į naujus įrengimus. Visos investicijos sudarė 6,5 mln. litų“, – pažymi „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.