-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pavadinimą pakeitęs „Volfas Engelman“ šiemet pardavė trečdaliu daugiau alaus

Alaus darykla „Volfas Engelman“, anksčiau žinoma „Ragučio“ vardu, per pirmus tris šių metų ketvirčius gavo 79,7 mln. litų pajamų, t.y. 12 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Alus
Alus / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Šiemet alaus buvo parduota 28,1 proc. daugiau nei pernai. Šiuo metu alaus darykla „Volfas Engelman“ užima 12,5 proc. Lietuvos alaus rinkos dalies. Lyginant su praėjusiais metais, užimamos rinkos dalis padidėjo 0,9 proc. 

Be alaus, sparčiai kilo ir gaiviųjų bei energinių gėrimų pardavimai. Jų parduota atitinkamai 54,4 proc. ir 41,9 proc. daugiau nei per tokį pat laikotarpį praėjusiais metais.

Bendrovės „Volfas Engelman“ šių metų pirmų devynių mėnesių veiklos pelnas − 1,8 mln. litų, t.y. mažesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus Vytauto Meišto teigimu, tai – natūralus rezultatas.

„Istorinio įmonės vardo susigrąžinimas pareikalavo didelių investicijų. Siekdami optimizuoti gamybą ir mažinti sąnaudas, taip pat investavome ir į naujus įrengimus. Visos investicijos sudarė 6,5 mln. litų“, – pažymi „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius