Vartojimą vertinant absoliučiu alkoholiu, degtinei tenkanti alkoholinių gėrimų vartojimo dalis sausį-vasarį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumenko nuo 45,4 proc. iki 44,6 procento.
Alaus lyginamasis svoris padidėjo nuo 35,7 proc. iki 37,6 proc., vyno – sumažėjo nuo 8,4 proc. iki 8,1 proc., putojančio vyno – nepakito – 2,6 proc., konjako rūšių gėrimų – išaugo nuo 3,9 proc. iki 4,2 procento.
Natūralia išraiška degtinės pardavimai sumenko 3 proc. iki 21,8 mln. dekalitrų, alaus – išaugo 4,2 proc. iki 145,4 mln. dekalitrų.
Vyno realizuota 5,2 proc. mažiau – 12,9 mln. dekalitrų, putojančio vyno – 1,6 proc. daugiau – 4,6 mln. dekalitrų, konjako rūšių gėrimų – 5,3 proc. daugiau – 2 mln. dekalitrų.
Iš viso per du šių metų mėnesius Rusijos mažmeninėje rinkoje alkoholinių gėrimų, vertinant absoliučiu alkoholiu, parduota 1,2 proc. mažiau nei pernai sausį ir vasarį – 19,1 mln. dekalitrų.