Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rusijoje mažėja degtinės populiarumas, alaus – didėja

Rusijos nacionalinės statistikos žinybos „Rosstat“ duomenimis, degtinės populiarumas šalyje mažėja ir šiais metais, tačiau augo alaus vartojimas.
Skoninės degtinės populiarumas sumažėjo.
Degtinės populiarumas sumažėjo. / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Vartojimą vertinant absoliučiu alkoholiu, degtinei tenkanti alkoholinių gėrimų vartojimo dalis sausį-vasarį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumenko nuo 45,4 proc. iki 44,6 procento.

Alaus lyginamasis svoris padidėjo nuo 35,7 proc. iki 37,6 proc., vyno – sumažėjo nuo 8,4 proc. iki 8,1 proc., putojančio vyno – nepakito – 2,6 proc., konjako rūšių gėrimų – išaugo nuo 3,9 proc. iki 4,2 procento.

Natūralia išraiška degtinės pardavimai sumenko 3 proc. iki 21,8 mln. dekalitrų, alaus – išaugo 4,2 proc. iki 145,4 mln. dekalitrų.

Vyno realizuota 5,2 proc. mažiau – 12,9 mln. dekalitrų, putojančio vyno – 1,6 proc. daugiau – 4,6 mln. dekalitrų, konjako rūšių gėrimų – 5,3 proc. daugiau – 2 mln. dekalitrų.

Iš viso per du šių metų mėnesius Rusijos mažmeninėje rinkoje alkoholinių gėrimų, vertinant absoliučiu alkoholiu, parduota 1,2 proc. mažiau nei pernai sausį ir vasarį – 19,1 mln. dekalitrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius