Dabar populiaru
Publikuota: 2019 rugsėjo 16d. 16:28

Rusijos reklamos rinka pirmąjį pusmetį paaugo tik interneto dėka

Rusija
„Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr. / Rusija

Rusijos viešųjų ryšių agentūrų asociacija šalies reklamos rinką pirmąjį pusmetį įvertino apytikriai 227 mlrd. rublių (3,2 mlrd. eurų), neskaičiuojant pridėtinės vertės mokesčio – 3 proc. daugiau nei prieš metus.

Vienintelis augęs rinkos segmentas – reklamos internete, apimtis padidinęs 20 proc. iki 109-110 mlrd. rublių.

Televizijos transliuotojų pajamos iš reklamos sunyko 9 proc. iki 81-82 mlrd. rublių, radijo – 16 proc. iki 7,4-7,6 mlrd. rublių.

Reklamos spaudoje sumažėjo 16 proc. iki 7,4-7,6 mlrd. rublių, iš jų laikraščiuose – 24 proc. iki 2,8-2,9 mlrd. rublių, žurnaluose – 11 proc. iki 4,6-4,7 mlrd. rublių.

„Out of home“ rinkos segmentas susitraukė 3 proc. iki 20,7-21,1 mlrd. rublių.

Ankstesnius trejus metus Rusijos reklamos rinka augo 12-15 proc. kasmet, o vien tik pernai – 12 procentų.

„Pagrindinė staigaus reklamos rinkos augimo sulėtėjimo priežastis – rinkos problemos ekonomikoje, kurią faktiškai ištiko stagnacija. O reklamos rinkas „maitinasi“ būtent iš ekonomikos. Be to, šalies gyventojų realiosios pajamos mažėja, jie linkę pirkti pigesnes prekes, kurių reklamuoti nebūtina, pakanka akcijų, nuolaidų, išpardavimų“, – sakė asociacijos viceprezidentas Sergejus Veselovas.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.
Temos: 2 Rusija Reklama

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Ekspertai pataria
Skanumėlis

Video

01:13
04:47
02:25

Dabar tu gali

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką