Vienintelis augęs rinkos segmentas – reklamos internete, apimtis padidinęs 20 proc. iki 109-110 mlrd. rublių.
Televizijos transliuotojų pajamos iš reklamos sunyko 9 proc. iki 81-82 mlrd. rublių, radijo – 16 proc. iki 7,4-7,6 mlrd. rublių.
Reklamos spaudoje sumažėjo 16 proc. iki 7,4-7,6 mlrd. rublių, iš jų laikraščiuose – 24 proc. iki 2,8-2,9 mlrd. rublių, žurnaluose – 11 proc. iki 4,6-4,7 mlrd. rublių.
„Out of home“ rinkos segmentas susitraukė 3 proc. iki 20,7-21,1 mlrd. rublių.
Ankstesnius trejus metus Rusijos reklamos rinka augo 12-15 proc. kasmet, o vien tik pernai – 12 procentų.
„Pagrindinė staigaus reklamos rinkos augimo sulėtėjimo priežastis – rinkos problemos ekonomikoje, kurią faktiškai ištiko stagnacija. O reklamos rinkas „maitinasi“ būtent iš ekonomikos. Be to, šalies gyventojų realiosios pajamos mažėja, jie linkę pirkti pigesnes prekes, kurių reklamuoti nebūtina, pakanka akcijų, nuolaidų, išpardavimų“, – sakė asociacijos viceprezidentas Sergejus Veselovas.