Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2019 09 10 /13:41

Buvo sutrikusi „Smart-ID“ veikla

Antradienį nustojo galioti bankinių kodų kortelės, tačiau tą pačią dieną sutriko ir „Smart-ID“ paslauga. Gyventojai nuo 12:45 val. negalėjo naudotis bankinėmis paslaugomis. Programėlė pradėjo veikti maždaug po valandos.
„Smart ID“
„Smart ID“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Vartotojai, bandantys pasinaudoti paslauga, negalėjo to padaryti – programėlė pranešė apie trikdžius arba tai, kad paskyra yra galimai nesaugi.

Sutriko „Smart ID“ veikla
Sutriko „Smart ID“ veikla

Todėl bankų klientai, besinaudojantys šia paslauga, negalėjo pervesti lėšų, atlikti kitas operacijas.

Apie „Smart-ID“ sutrikimus informavo ir bankai.

Sutriko „Smart ID“ veikla
Sutriko „Smart ID“ veikla

„Smart-ID“ atstovai 15min informavo nerandantys sutrikimo priežasties. Programėlė neveikė nuo 12:45 val. Apie 13:40 val. sistemos veikla atsinaujino.

„Bendrovė „SK ID Solutions“ pašalino trikdžius ir atnaujino „Smart-ID“ paslaugą 13:50. Mobiliojo parašo veikimas nebuvo sutrikęs. „SK ID Solutions“ atsiprašo savo klientų ir „Smart-ID“ programėlės vartotojų už nepatogumus“, – teigiama bendrovės pranešime, tačiau apie sutrikimo priežastis nepranešama.

„SK ID Solutions“ identifikacijos sprendimą „Smart-ID“ Baltijos šalyse pristatė 2017 m. pradžioje.

Lietuvos bankų asociacijos prezidentas Mantas Zalatorius teigė, kad „Smart-ID“ veikla sutriko daliai klientų. „Šalyje veikiančių bankų interneto bankininkystės paslaugos veikė ir veikia kaip įprastai. Atsiprašome bankų klientų dėl nepatogumų ir, susidūrus su „Smart-ID“ trikdžiais, rekomenduojame rinktis alternatyvius prisijungimo prie internetinės bankininkystės būdus: kodų generatorių arba mobilųjį parašą“, – sakoma M.Zalatoriaus komentare.

Bendrovė „SK ID Solutions“ identifikacijos sprendimą „Smart-ID“ Baltijos šalyse pristatė 2017 m. pradžioje.

Prieš kiek daugiau nei dvejus metus „SK ID Solutions“ pasiūlytu asmens tapatybės nustatymo sprendimu internete „Smart-ID“ Baltijos šalyse jau naudojasi daugiau kaip 2 mln. vartotojų, iš kurių 42 proc. – Lietuvoje.

Šia paslauga naudojasi daug didžiųjų Lietuvos bankų „Swedbank“, SEB ir „Luminor“ bei Šiaulių banko klientai, taip pat svetainės manogile.lt klientai, atsiskaitantys už elektrą bei dujas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius