Maždaug 7 mln. Lt bendrovė ketina skirti alaus daryklos pajėgumams didinti ir atnaujinti populiariausio lietuviško alaus – „Švyturio Ekstra“ – pakuotę. Jau pirmadienį šis alus, užimantis apie dešimtadalį Lietuvoje parduodamo alaus rinkos, pasirodys kitokios išvaizdos. Bendrovė investavo į butelio dizaino pokyčius bei naują liniją alaus barų statinėms.
Bendrovės „Švyturio-Utenos alus“ vadovas Rolandas Viršilas neigė kalbas apie ketinimus iškeldinti gamyklą iš Klaipėdos centro. Anot jo, nuo 1784-ųjų veikiančioje gamykloje šiais metais planuojama išvirti apie 34 mln. litrų alaus – 10 proc. daugiau nei praėjusiais metais.
Profesinės sąjungos vis atakuojamos gamyklos vadovai patikino, kad šiais metais atlyginimai darbuotojams jau didėjo 2 proc. Šiuo metu darbuotojų vidutinė alga 3400 Lt, neatskaičius mokesčių.
Aludarė Džiuljeta Armonienė, prieš septyniolika metų sukūrusi ir „Švyturio Ekstra“, patikino, kad šio alaus receptūra nesikeitė. „Nėra naudojamos jokios šiuolaikinės fermentavimo pagreitinimo priemonės. Alus kaip ir anksčiau brandinamas 20-23 d. Šiam alui keliami aukščiausi reikalavimai“, – pažymėjo aludarė. Ji tikino, kad šios rūšies alus verdamas tik Klaipėdoje, čia pilstomas ir į butelius. Į Uteną alus vežamas išpilstyti į skardines.
Bendrovė įsipareigojo nuo kiekvieno parduoto butelio 3 ct skirti Klaipėdos kultūriniams, socialiniams ir sporto projektams. Manoma, kad šiemet pavyks surinkti apie 650 tūkst. Lt. Praėjusiais metais bendrovė rėmė „Neptūno“, „Atlanto“ komandas, „Žuvėdrą“, Jūros šventę, Džiazo festivalį. Šiems projektams paskira apie 470 tūkst. Lt.