Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volfas Engelman“ stiprins savo pozicijas „premium“ alaus segmente

Per šiuos metus alaus mūsų šalyje bus parduotas panašus kiekis kaip ir praėjusiais metais, todėl bendra Lietuvos alaus rinka šiemet išliks stabili, prognozuoja alaus darykla „Volfas Engelman“, šiuo metu užimanti daugiau nei 12 proc. šalies rinkos.
alaus bokalas
alaus bokalas / 15min.lt nuotr.

Marius Horbačauskas, alaus daryklos generalinis direktoriaus, prognozuoja, kad per šiuos metus įmonės gaminamo alaus pardavimai didės 5 procentais, o didžiausią augimą, daugiau nei 30 proc., prognozuoja „premium“ segmento alaus prekės ženklui „Volfas Engelman“.

Bendrovei pasiekti užsibrėžtų tikslų, pasak M. Horbačausko, padės ir pristatomos naujienos – „Bravoro pinta“ ir „Volfas Engelman Pilzeno“.

„Barvoro pinta“ – naujas alus stiklo pintoje, kuris prekyboje pasirodys artimiausiu metu. Pinta – tai prieš daugiau nei 150 metų Europoje naudotas alaus matavimo vienetas – 0,568 litro. Neabejojame, kad alus stiklinėje pintoje bus didžiausia šių metų alaus rinkos naujiena, kuri išsiskirs naujo dizaino ir talpos buteliu. Iki šiol Lietuvoje alus buvo pilstomas ne į didesnius nei  pusės litro stiklinius butelius,“ – sako „Volfas Engelman“ generalinis direktorius M. Horbačauskas.

Pasak „Volfas Engelman“ vyr. aludario Petro Sadovskio, išskirtinio dizaino buteliui reikėjo išskirtinio alaus, todėl pirmą kartą įmonės aludarystės istorijoje buvo panaudota unikali apynių kompozicija, sudaryta iš keturių skirtingų apynių rūšių. „Gamindami šį alų naudojome dvejus karčiuosius ir dvejus tauraus aromato apynius, kuriuos atsivežėme iš vienų garsiausių apynių augintojų regionų Vokietijoje ir Čekijoje − Tettnago ir Žatec. Šis unikalus derinys leido sukurti nepakartojamą alaus aromatą ir skonį, kuris tikrai išsiskirs rinkoje“, – įsitikinęs P.Sadovskis. 

Kuriant naująjį alų „Bravoro pinta“ buvo atsižvelgta į Lietuvos vartotojus. Populiariausias perkamas alus yra šviesus, o jo stiprumas siekia 5,2 laipsnius.

„Tačiau įžvelgiame labai didelį silpnesnio alaus, kurio stiprumas yra nuo 4,5 iki 4,8 laipsnio, potencialą, todėl sukūrėme alų „Volfas Engelman Pilzeno“, – aiškina M. Horbačauskas. Tokio paties pavadinimo alų darykla gamino ir tarpukariu. Tai buvo populiariausias alus tarp visų, kuriuos gamino tuometinis bravoras – „Pilzeno“ alaus pardavimai sudarė 62 proc. visų alaus pardavimų.

Pasak „Volfas Engelman“ generalinio direktoriaus, į naująjį alų dėmesį turėtų atkreipti alaus etikečių kolekcionieriai, nes butelio kontretikečių antroje pusėje yra pavaizduota istorinė šio alaus praeitis.

„Premium“ segmentas, kuriam ir priklauso alus „Volfas Engelman“, šiuo metu užima 15 proc. bendros alaus rinkos. Šis segmentas šiemet neturėtų didėti.

„Neaugant šalies ekonomikai ir nedidėjant gyventojų pajamoms, tikėtis „premium“ segmento augimo negalime, tačiau būtent šiam segmentui priklausantys produktai formuoja bendras rinkos tendencijas ir vartojimo kultūrą, norėdami prisidėti prie alaus kultūros formavimosi ir kuriame naujus produktus. Be to, šiame segmente vyksta ir įdomiausia konkurencinė kova tiek su vietiniu, tiek su importuojamu alumi“, – įsitikinęs „Volfas Engelman“ generalinis direktorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius