Dabar populiaru
Publikuota: 2016 spalio 17d. 13:58 , Atnaujinta: 2016 spalio 17d. 17:15

Britai užšaldė Kremliaus televizijos sąskaitą

RT
„Scanpix“/„RIA Novosti“ nuotr. / Kremlius apkarpė propagandos ruporo „RT“ finansavimą

Kremliaus finansuojamos televizijos „Russia Today“ sąskaitos viename iš Didžiosios Britanijos bankų yra užšaldytos, praneša BBC.

Bankas „NatWest“ Kremliaus televizijos Londono biurui atsiuntė tokį laišką: „Mes neseniai peržvelgėme jūsų bankinius sandorius ir nusprendėme jums nebeteikti paslaugų.“

Bankas pareiškė, kad sprendimas yra galutinis ir nediskutuotinas.

Kanalo redaktorė Margarita Simonian jau piktinasi, kad taip pažeidžiama spaudos laisvė.

Tačiau britai turi priekaištų, kad kanalo reportažuose vaizdai yra falsifikuojami, iškraipomi faktai, ypač kalbant apie įvykius Sirijoje.

RT tikinimu, bankas „NatWest“ nepateikia paaiškinimų, kodėl užšaldė sąskaitas. Bankas pranešė, kad RT sąskaitos bus uždarytos iki gruodžio 12 dienos. Be to, visa „Royal Bank of Scotland Group“ grupė, kuriai ir priklauso bankas, RT teigimu, taip pat atsisako teikti paslaugas žiniasklaidos kanalui.

RT televizija banko „NatWest“ paslaugomis naudojosi daugiau nei 10 metų.

Neseniai RT sankcijomis nubaudė britų žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Ofcom“ dėl šališko turinio.

„NatWest“ RT sąskaitas užšaldė Didžiajai Britanijai ir JAV pagąsdinus Rusiją ir Siriją naujomis ekonominėmis sankcijomis, jeigu Alepo bombardavimas tęsis ir toliau.

M.Simonian verslo naujienų svetainei RBK sakė, kad „neturi supratimo“, kokia yra sąskaitų uždarymo priežastis, bet užsiminė, kad tai gali būti susiję su faktu, kad „laukiame naujų britų ir JAV sankcijų Rusijai“.

„Gali būti, kad tai yra susiję su jomis“, – kalbėjo M.Simonian.

RT vyriausioji redaktorė valstybinei televizijai „Rossija-24“ sakė, kad „negali būti jokių (kitų) priežasčių, mūsų darbas yra visiškai skaidrus, visiškai skaidrus yra finansavimas“.

Pasak M.Simonian, sprendimas yra susijęs ir su kelių Britanijoje dirbančių aukštesnio rango televizijos darbuotojų sąskaitomis.

Anksčiau skelbta, kad „Russia Today“ aktyviai braunasi į Didžiąją Britaniją. Didžiosios Britanijos spauda rugpjūtį susirūpino, kad Rusijos propagandiniai kanalai jau pradėjo veikti jos pačios širdyje. Rusijos valdžios finansuojama naujienų agentūra „Sputnik“ atidarė korespondentų punktą Edinburge. Tai rodo, kad rusų propagandinis kanalas ir toliau orientuojasi ir į angliakalbę auditoriją.

Britų dienraštis „The Times“ naująjį korespondentų centrą pasitiko tokiais žodžiais: „Putinas veda propagandinį karą Didžiojoje Britanijoje“.

Sieja su „Brexit“

Rusijos ir Jungtinės Karalystės santykiai dėl Maskvos vykdomos karinės kampanijos Sirijoje yra atšalę labiausiai po Šaltojo karo.

Kol kas ženklų, kad šis sprendimas būtų susijęs su britų valdžios pareigūnais, nėra.

Rusijos užsienio reikalų ministerijos atstovė Maria Zacharova tokį banko sprendimą susiejo su Britanijos išstojimu iš ES.

„Atrodo, kad Londonas, traukdamasis iš Europos Sąjungos, Europoje palieka visus savo įsipareigojimus dėl žodžio laisvės“, – paskelbė ji socialiniame tinkle „Facebook“.

Ištisą parą anglų, arabų ir ispanų kalbomis transliuojanti televizija pirmiausia yra orientuota į Europos ir Jungtinių Valstijų auditoriją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Ekspertai pataria

Video

21:38
00:33
00:52

Visi į lauką!

Liaudies alus

Gera savijauta – tavo pasirinkimas

Namų šefas

Parašykite atsiliepimą apie VERSLO rubriką