Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Carlsberg“ investuos į dirbtinį intelektą

Danijos aludarė „Carlsberg“ pasiryžusi investuoti milijonus eurų į dirbtinį intelektą, kuris padėtų kurti naujas alaus rūšis ir užtikrinti išskirtinę produkcijos kokybę, rašo „The Financial Times“.
„Carlsberg“
„Carlsberg“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Partneriais šiame ambicingame inovacijų projekte, kurį ketina finansiškai paremti valstybinis fondas „Innovation Fund Denmark“, pasirinkti du mokslo tyrimų universitetai bei pasaulinė informacijos technologijų lyderė „Microsoft“.

Pasak „Carlsberg“ tyrimų centro atstovo Jocheno Forstero, šios inovacinės technologijos panaudojimas, dirbtinį intelektą „išmokant“ atskirti alaus skonį bei aromatą, leis triskart sutrumpinti naujo skonio alaus sukūrimo laikotarpį, kuriam dabar prireikia nuo devynių mėnesių iki dvejų metų.

J.Forsteras pabrėžė, jog sumanyta technologija ateityje gali būti naudojama ne vien tik alaus gamybos, bet ir maisto ar farmacijos pramonėje. Be to, ji leistų tiksliai nustatyti, kokiomis medžiagomis užterštas oras, dirvožemis, vandens telkiniai.

1847-aisiais veiklą pradėjusi „Carlsberg“ dabar yra ketvirta pagal gamybos apimtis aludarė pasaulyje.

Lietuvoje „Carlsberg“ valdo šalies alaus rinkos lyderį „Švyturį-Utenos alų“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius