Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Twitter“ uždraudė klaidinančias reklamas apie klimato kaitą

Penktadienį, Tarptautinės Žemės dienos proga „Twitter“ paskelbė, kad nuo šiol programėlėje bus draudžiami reklaminiai skelbimai, kurie uždraudė „klaidinančias“ reklamas, kurios „prieštarauja moksliniam sutarimui dėl klimato kaitos“.
Bendrovė "Twitter"
Bendrovė "Twitter" / „Scanpix“ nuotr.

„Manome, kad klimato neigimas neturėtų būti monetizuojamas, o klaidinančios reklamos neturėtų atitraukti dėmesio nuo svarbių pokalbių apie klimato krizę“, – teigiama bendrovės tinklaraščio įraše.

Bendrovė priimdama sprendimus dėl to, kas yra teisėtas turinys, susijęs su klimato kaita, vadovausis „autoritetingais šaltiniais“, įskaitant Jungtinių Tautų Tarpvyriausybinę klimato kaitos komisiją (IPCC).

Per pastaruosius kelis mėnesius IPCC paskelbė keletą svarbių ataskaitų apie krizę, kuriose išdėstyta, ką reikia daryti, kad būtų galima prisitaikyti prie jau vykstančių pokyčių ir kaip išvengti dar sunkesnių pasekmių ateityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius