Dabartiniai vartotojai vis dažniau stengiasi atrasti naują skonį, o nuolat rinktis tos pačios rūšies ir prekės ženklo alų jiems tampa nuobodu. Šie žmonės užaugo aplinkoje, kurioje reklaminės kampanijos lydėjo bene kiekviename žingsnyje – nuo universiteto iki darbo vietos. Dėl šios priežasties, jie pasižymi išugdytu imunitetu reklaminiams triukams bei negaili skepticizmo reklaminių kampanijų turiniui. Jie yra linkę abejoti reklamos turinio patikimumu, vertina prekių ženklų atvirumą ir autentiškumą, o produktų kokybe mėgsta įsitikinti išbandydami patys.
Atsižvelgdami į tai, „Utenos“ prekės ženklo atstovai ieško sprendimų, kaip atkreipti šiuolaikinio alaus mėgėjo dėmesį ir atliepti besikeičiančius vartotojų poreikius. Naujų skonių paieškos nukėlė į barą, kur daugybės degustacijų metu buvo ragaujami įvairūs „Utenos“ aludarių sukurti alūs. Dauguma ragautojų atstovavo šiuolaikišku požiūriu į alų pasižymintiems vartotojams. Remdamiesi jų komentarais, įmonės specialistai nusprendė iš esmės pergalvoti turimą alaus asortimentą ir pristatyti naują alaus seriją „Iškelk skonio vėliavą“, kuri papildys dabartinį asortimentą neragautais skoniais ir naujomis alaus rūšimis.
Serija skirta tiems, kuriems nerūpi alaus gamintojų kuriamos pasakos ir legendos. Tiems, kurie nesivaiko madų, mėgsta alų įvertinti patys ir pirmiausia pasikliauja savo skoniu, o ne alaus ekspertų nuomonėmis. Pirmieji skonio vėliavą kels du nauji belgiški alūs – „Elis Bandis“ ir „Belgų Baltas“ – būtent tie, kurie „Utenos“ degustatorių buvo įvardinti išskirtiniais favoritais.
Naujas rūšis aludarė Dalia Jočytė pristato taip: „Mūsuose belgiški alūs beveik egzotika, bet man patinka. Juos verdant labiausiai atsiskleidžia aludario fantazija. Belgiškiems alums būdingi vaisių, uogų, įvairių prieskonių aromatai. Kai kuriuos iš jų pagamina mielės, kiti aluje atsiranda dėl natūralių paskaninimų. Lietuvoje tokie alūs vadinami specialios technologijos arba aromatizuotais ir, stokojant žinių, dažnai nepelnytai nuvertinami, lyg būtų kokie prastesni. Iš tikrųjų visi šie paskaninimai suteikia beribes galimybės aludariui eksperimentuoti – subtiliai suderinus aromatus, jie leidžia įdomiai atskleisti alų ir surasti dar neragautų skonių…“.
Alaus serija „Iškelk skonio vėliavą“ – tai įrodymas, kad ir be sudegusios alaus daryklos ar ilgos aludario barzdos įmanoma išvirti naują, neatrastą, suderinto skonio alų. Skoniui sukurti nepadės nei viena legenda ar bravorų kuriama istorinė drama, tačiau patirtis ir aludario noras atrasti naują skonių paletę – būtini.