-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas limonadas padės pildyti vaikų svajones

Prekyboje netrukus pasirodysiantis naujas lietuviškas limonadas „Sakmė. Lietuviškos gamtos skonis“ padės pildyti vaikų svajones ir prisidės prie organizacijos „Vaikų svajonės“ organizuojamų projektų „Vaikų svajonės“ bei „1000 knygų“.
Julius Gregorauskas ir Mantas Matukaitis
Julius Gregorauskas ir Mantas Matukaitis / Užsakovo nuotr.

Šios gerumo akcijos tikslas – dalį už limonado pardavimus surinktų lėšų skirti tam, kad visoje Lietuvoje esantiems vaikų dienos centrams būtų nupirkta ir pristatyta naujų knygų, kitą dalį tam, kad būtų išpildyti norai bei svajonės, kuriuos kasmetiniame prieškalėdiniame projekte „Vaikų svajonės“ išsako vaikai, augantys socialinės rizikos bei socialinių įgūdžių stokojančiose šeimose.

„Labai džiaugiamės šiuo projektu, nes jo dėka naujomis knygomis galėsime aprūpinti tuos, kuriems to knygų teikiamo įkvėpimo bei platesnio požiūrio į pasaulį reikia labiausiai – vaikams, dalį savo laiko leidžiantiems vaikų dienos centruose. Džiugu ir tai, kad šio projekto dalimi gali tapti kiekvienas – tereikia įsigyti vaikiško limonado „Sakmė. Lietuviškos gamtos skonis““, – teigė organizacijos „Vaikų svajonės“ vadovas Julius Gregorauskas.

Limonadas „Sakmė. Lietuviškos gamtos skonis“ – tai gaivus gazuotas gėrimas, turintis mažiau cukraus ir su vitamino C bei pasižymintis išskirtinai lietuviškais skoniais. Jo gamintojas – bravoras „Volfas Engelman“, kuris per metus pagamina net 1,36 mln litrų vaisvandenių ir 8,9 mln1 litrų nealkoholinių gėrimų apskritai. Būtent tarp šio Kauno bravoro ir įmonės „Vaikų svajonės“ birželio 6 dieną ir buvo pasirašyta bendradarbiavimo sutartis gerumo akcijai vykdyti.

Užsakovo nuotr./Julius Gregorauskas ir Mantas Matukaitis
Užsakovo nuotr./Julius Gregorauskas ir Mantas Matukaitis

„To jausmo, kurį patiri padaręs gerą darbą, padėjęs kažkam, turinčiam mažiau laimės, nei tu pats, negali pakeisti niekas. Pasaulyje įprasta, kad gerus darbus žmonės daro ne tik asmeniškai, tačiau į tai įtraukia ir savo valdomus verslus. Džiaugiuosi, kad turime galimybę tai daryti ir tikiuosi, kad prieš Kalėdas galėsime išpildyti daugelio vaikų svajones“, – teigė bravoro „Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis.

Šios bravoro gerumo akcijos atspirtimi tapo patirtis, kai prieš porą metų M. Matukaitis su žmona Aiste ant kojų pastatė likimo nuskriaustą šeimą – mamą ir dvi jos dukras, gyvenančias sudėtingomis sąlygomis. Šią šeimą jie globoja dar ir šiandien. Pasak Matukaičių, jie iki šiol turi tradiciją kas mėnesį padaryti bent po vieną gerą darbą kitiems.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius