Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuvos oro uostai fiksuoja stipriai išaugusius registruojamo bagažo srautus

Praėjusių metų pabaigoje ir šių pradžioje bendrovė Lietuvos oro uostai fiksavo smarkiai išaugusius registruojamo bagažo srautus. Dėl šių staigių pasikeitimų įmonės atstovai praneša ieškantys sprendimų, kaip reorganizuoti bagažo priėmimo ir skirstymo sistemas. Neabejotinai, viena šio augimo priežasčių – praėjusių metų pabaigoje įsigaliojusios oro vežėjų „Ryanair“ ir „Wizz Air“ bagažo taisyklės, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Lagaminas
Lagaminas / 123rf.com nuotr.

Registruojamo bagažo statistika Vilniaus ir Kauno oro uostuose į viršų išsiveržė praėjusių metų pabaigoje ir šių pradžioje, praėjus keliems mėnesiams po oro linijų „Ryanair“ ir „Wizz Air“ įvestų bagažo pakeitimų. Vilniaus oro uoste, palyginus 2017 m. ir 2018 m. gruodžio mėnesius, pastebėta, kad registruojamo bagažo augimas siekė 50 proc. Lyginant 2018 m. ir 2019 m. sausio mėnesius augimas buvo artimas 30 proc.

„Matydami tendencijas, kad registruojamo bagažo kiekis gali ir toliau augti, ieškome išeičių, kaip optimizuoti iki šiol naudotas bagažo priėmimo ir skirstymo sistemas, ir kokias jas įsigyti rekonstruojamame Vilniaus oro uoste, kad galėtume geriausiai atliepti susidariusį poreikį“, – sako sostinės oro vartų vadovas Dainius Čiuplys.

Dar stipresnis registruojamo bagažo augimas pastebėtas Kauno oro uoste. Šiuose oro vartuose, lyginant 2017 m. ir 2018 m. gruodžio mėnesius, jis siekė 90 proc., o lyginant 2018 m. ir 2019 m. sausio mėnesius – bagažo srautas išaugo daugiau nei 70 proc. Atsižvelgdama į šiuos skaičius, oro uosto vadovybė taip pat planuoja imtis veiksmų, siekdama patenkinti savo keleivių poreikius.

Valdo Kopūsto / 15min nuotr./Vilniaus oro uostas
Valdo Kopūsto / 15min nuotr./Vilniaus oro uostas

Palangos oro uoste tokie duomenys nėra renkami, tačiau, kaip ir kituose oro uostuose, fiksuojamas keliautojų skaičiaus augimas, o tai galima sieti ir su augančiu registruojamo bagažo kiekiu trečiuose pagal dydį šalies oro vartuose.

Šie kardinalūs pokyčiai paskatino peržiūrėti jau pradėtą vykdyti bagažo priėmimo, skenavimo ir skirstymo sistemos viešąjį pirkimą rekonstruojamame Vilniaus oro uoste.

Skaičiuojama, kad oro vežėjai „Ryanair“ ir „Wizz Air“ praėjusiais metais iš viso perskraidino daugiau nei pusę, t. y. 57 proc., visų per Lietuvos oro uostus skridusių keleivių. Jų įvesta nauja bagažo politika, kai buvo atsisakyta nemokamo rankinio bagažo, neišgąsdino keliautojų, tačiau pastebimai koregavo jų keliavimo įpročius. Pagal naująsias oro vežėjų taisykles, nemokamai į lėktuvą galima įsinešti tik nedidelę rankinę ar kuprinę, o norint su savimi turėti didesnį lagaminą, reikia įsigyti pirmenybinę paslaugą (angl. priority), kurios kaina prasideda nuo 5 Eur. Tad nemaža keliautojų dalis nusprendžia verčiau bagažą registruoti.

Kitų didelių pokyčių ar keleivių ir bagažo registracijos vėlavimų naujoji bagažo politika Lietuvos oro uostuose nesukėlė. Nepaisant to, keliautojai visuomet skatinami naudotis auksine vadinama oro uostų taisykle – į oro uostą atvykti likus bent 2 valandoms iki skrydžio. Tai leis išvengti bet kokių nenumatytų nesklandumų, neskubant atlikti privalomas oro uosto saugumo procedūras ir ramiai laukti savo skrydžio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius