-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ar moterys išgelbės pasaulio ekonomiką?

Pabandykite atspėti, kas yra didžiausia pasaulio ekonomiką auginanti jėga. Ne, tai ne Kinija ir ne Indija. Tai moterys.
Moterys uždirba mažiau, nei vyrai.
Moterys vis dar uždirba mažiau nei vyrai. / Sauliaus Žiūros nuotr.
Temos: 2 Moteris Ekonomika

Pasaulio bankas skaičiuoja, kad 2014 metais pasaulio moterys, kartu sudėjus, uždirbs 18 trilijonų dolerių – 5 trilijonais daugiau nei uždirba dabar. Prognozuojama, kad tai bus beveik dvigubai daugiau, nei sieks Indijos ir Kinijos bendrasis vidaus produktas (BVP) kartu sudėjus.

Kaip rašo CNN interneto svetainė, kompanijos, besidairydamos tikslinės rinkos, turėtų atkreipti dėmesį į augančią moterų ekonominę galią. Tačiau kaip rodo „Boston Consulting Group“ (BCG) atliktas tyrimas, moterys yra įsitikinusios, kad kai kurios kompanijos joms skiria per mažai dėmesio ar net ignoruoja.

M.Silversteinas tikina, kad moterys daugiausia prisideda prie augančio vartojimo. Esą ar dirbtų, ar ne, moterys tampa vis didesne vartojimo varomąja jėga.„Dabartinis kompanijų požiūris į moteris yra toks: pagaminti produktą, pritaikytą vyrams, ir nudažyti rožine spalva“, – įsitikinęs Michaelas Silversteinas, BCG partneris ir knygos „Moterys nori daugiau“, pagrįstos minėto tyrimo rezultatais, bendraautoris.

Kaip pavyzdį M.Silversteinas pateikia kompanijos „Dell Computers“ interneto svetainę „Della“, skirtą specialiai moterims. Ši interneto svetainė pradėjo veikti gegužę, jos tikslas buvo pritraukti daugiau moterų susidomėjimo kompanijos produkcija. Tačiau netrukus dėl pasipylusios kritikos interneto svetainę teko uždaryti.

„Moterys pasijuto įžeistos“, – sakė M.Silversteinas. Viena iš nepasitenkinimo priežasčių – interneto svetainėje publikuotas straipsnis pavadintas taip: „Jūs įsitikinsite, kad nešiojamasis kompiuteris gali būti skirtas ne tik elektroniniam paštui pasitikrinti.“

Vis dėlto labiausiai moteris įžeidžia finansinių paslaugų teikėjai. Kaip rodo BCG atlikta apklausa, kurios metu buvo apklausta 12 tūkst. moterų, blogiausiai su jomis komunikuoja internetinės bankininkystės, investavimo, įvairių draudimo paslaugų ir patarimų teikėjai.

Taip elgdamiesi, jie rizikuoja prarasti grupę vartotojų, kurios perkamoji galia auga sparčiausiai pasaulyje. M.Silversteinas tikina, kad moterys daugiausia prisideda prie augančio vartojimo. Esą ar dirbtų, ar ne, moterys tampa vis didesne vartojimo varomąja jėga. Skaičiuojant kasmetes vartojimo išlaidas, joms tenka apie 20 trilijonų dolerių. Skaičiuojama, kad iki 2014 metų ši suma gali pasiekti 28 trilijonus dolerių.

Vis dėlto albant apie moterų ir vyrų darbo užmokesčio lygybę pabrėžiama, kad jos dar nėra. Per tą laiką, kai vyras JAV uždirba vieną dolerį, moteris uždirba 77 centus. Moterų, vadovaujančių bendrovėms, taip pat nėra daug. „Daugumą didelių kompanijų valdo vyrai. Vos 38 įmones iš 400 valdo moterys“, – pažymi M.Silversteinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius