-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sostinėje duris atvėrė mados namai: renginio nepraleido ir žinomi žmonės

Šį ketvirtadienį pačioje Vilniaus širdyje, netoli Vilniaus rotušės, oficialiai duris atveria „Coocoomos“ mados namai. Užsukti į renginį progos nepraleido ir žinomi žmonės.
Mantas Petruškevičius, Rūta Mackevičiūtė, Žilvinas Grigaitis, Agneta Kleizienė ir Linas Kleiza
Mantas Petruškevičius, Rūta Mackevičiūtė, Žilvinas Grigaitis, Agneta Kleizienė ir Linas Kleiza / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tarp renginio svečių buvo ir Agneta Kleizienė, Linas Kleiza, Mantas Petruškevičius, Marija Palaikytė, Solveiga Mykolaitytė, Žilvinas Grigaitis bei Eduardas Fedotovas

Atidarymo akimirkos – galerijoje:

„Po 5 metų darbo užaugome ir pribrendome atverti savo mados namų duris. Ši idėja nebuvo spontaniška, jai visada ruošiamės ir žinojome, kad taip bus. Tiesiog vis pritrūkdavo laiko arba aplinkybės nesusiklostydavo sėkmingai.

Ilgai ieškojome tinkamos vietos. Norėjosi, kad mados namai įsikurtų senamiestyje, nes čia verda ir mūsų kasdienis gyvenimas. Esame visiški senamiesčio gyventojai. Čia dirbame, gyvename“, – pasakoja dizainerė Rūta Mackevičiūtė.

Kaip teigia moteris, renginio tema yra „Mūsų darbo užkulisiai“.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Mados namų „Coocoomos” atidarymo akimirka
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Mados namų „Coocoomos” atidarymo akimirka

„Ją pasirinkome neatsitiktinai, nes vis dar sulaukiame daug klausimų apie tai, kas esame, kaip dirbame, kokia filosofija remiamės savo veikloje. Norėjome pakviesti kiekvieną iš arčiau pažinti mūsų darbo užkulisius, kaip dirba mūsų konstravimo-siuvimo meistrė, todėl pakvietėme ją renginio metu gyvai pademonstruoti drabužių konstravimo procesą, kaip gimsta pirmasis kiekvieno drabužio prototipas“, – pasakoja ji.

R.Mackevičiūtė priduria, kad interjerą jie kūrė patys.

„Vis dar jį papildome, mums tai kaip gyvas organizmas, kuris nuolatos keičiasi ir visada matome, ką dar galima patobulinti“, – teigia moteris.

„Coocoomos“ prekės ženklas pristatytas 2014 metais kaip kuriantis laisvalaikio drabužius, tačiau per šiuos penkerius metus labai evoliucionavo ir dabar savo asortimente turi ne tik drabužių ir aksesuarų kiekvienai dienai, namų dekoro daiktų, bet ir individualiai kuria drabužius moterims, taip pat pagal specialius užsakymus siuva proginius drabužius.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Mantas Petruškevičius ir Rūta Mackevičiūtė
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Mantas Petruškevičius ir Rūta Mackevičiūtė

„Pati dažnai lankausi renginiuose ir man nuolatos prireikia kokteilinių ar vakarinių suknelių, taip po truputį pradėjau jas kurti sau, tačiau klientės matydamos mano darbus parodė susidomėjimą ir pradėjo prašyti sukurti šventiškus derinius ir joms. Taip gimė dar viena veiklos atšaka, o į ką tai užaugs, dar pamatysime“, – pasakoja Rūta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius