Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Žuvų taukai – naudingi visiems

Žuvų taukai
Tomo Urbelionio/BFL nuotr. / Žuvų taukai
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Žuvies taukams priskiriamos stebuklingos savybės ir gebėjimas gydyti beveik visas ligas.

Išvalyti, pritaikyti vidiniam vartojimui žuvų taukai gali būti išgaunami iš žuvų ir ryklio kepenų ir žuvų kūnų. Juos vartoti sveika tiek jauniems, tiek seniems žmonėms. Pagrindinė priežastis ta, kad juose yra riebaluose tirpių vitaminų A, E, D grupės vitaminų bei polinesočiųjų riebalų rūgščių.

Žuvų taukai vertingi, nes:
Lėtina senėjimo procesus;
Mažina kraujo spaudimą;
Gerina smegenų veiklą;
Mažina cholesterolio kiekį kraujyje;
Saugo nuo laisvųjų radikalų;
Palaiko sveiką odą ir nagus;
Gerina regėjimą;
Saugo nuo osteoporozės.

Žuvų taukuose esantis vitaminas D padeda organizmui pasisavinti kalcį ir fosforą. Stiprina imunitetą, kai kuriais odos ligų atvejais stabdo pakitusių ląstelių augimą ir dauginimąsi.

Vitaminas A būtinas odos ir gleivinių lastelių susidarymui ir atsinaujinimui, yra svarbus regėjimui – padeda skirti šviesą, tamsą ir spalvas, yra svarbus normaliam augimui, kaulų ir dantų formavimuisi, nervų sistemos veiklai ir organizmo atsparumui ligoms (imunitetui). Veikia kaip antioksidantas.

Žuvų taukuose yra mūsų organizmui svarbių nepakeičiamų riebalų rūgščių omega – 3, jų, mūsų organizmas negali pasigaminti, tik pasisavina iš žuvų ar žuvų taukų produktų. Riebalų rūgštys omega – 3 būtinos nervų sistemos, regos bei imuninės sistemos brendimui.. Jos padeda gamintis prostaglandinams – medžiagoms, turinčioms priešuždegiminių savybių. Jos taip pat padeda teisingai įsisavinti riebalus. Yra svarbios sergant širdies kraujagyslių ligomis, aterosklerozės profilaktikai.

Iš ryklio kepenų gauti taukai stimuliuoja žmogaus imuninę sistemą, apsaugo leukocitus, kaulų čiulpus ir audinius nuo neigiamo spindulinės terapijos poveikio, gerina žaizdų gyjimą.

Taigi žuvų taukai, turintys daug vitaminų (B1, B2, A, D, folio, pantoteno rūgšties) bei mikroelementų (kalcio, fosforo, kalio, jodo, fluoro, vario, cinko ir kt.), naudingi visiems nusilpusiems po įvairių ligų, sergantiesiems lėtinėmis ligomis ir tiems, kurie nori išlikti sveikais.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min