Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Trijų dienų dieta

Trijų dienų dieta
Flickr.com / Trijų dienų dieta
Šaltinis: Žvalus.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Dietos pavadinimas kalba pats už save – jos laikytis reikia tik tris dienas, o likusias keturias savaitės dienas maitintis normaliai. Kartoti šią dietą galima ir kelis kartus, kol bus pasiekti norimi rezultatai.

Dietos metu reikia daug gerti – 6-8 stiklines paprasto vandens per dieną. Dieta patogi ir lengvai toleruojama.

Pirmoji diena

  • Pusryčiai. Juoda kava arba arbata be cukraus, riekelė duonos, 2 šaukštai riešutų sviesto arba uogienės.
  • Antrieji pusryčiai. ½ greipfruto.
  • Pietus. 100 g vištienos be odos ir riebalų, stiklinė virtų pupelių, stiklinė virtų burokėlių, duonelė. Plonai supjaustykite vištieną, apšlakstykite šaukšteliu sojos padažo, pastoviai vartant kepkite ant keptuvės be riebalų.
  • Vakarienė. ½ skardinės tuno savo sultyse, pilno grūdo duonelės riekė, 4 ridikėliai.
  • Prieš miegą. Vienas nedidelis obuolys.

Antroji diena

  • Pusryčiai. Juoda kava arba arbata be cukraus, kiaušinis (virtas arba keptas, gali būti kiaušinienė), duonos riekelė.
  • Antrieji pusryčiai. Bananas.
  • Pietūs. 2 dešrelės, stiklinė virtų brokolių, ½ stiklinės morkų, duonelė.
  • Vakarienė. Grūdėta varškė, 4 ridikėliai, krapai, 5 krekeriai.
  • Prieš miegą. Arbata, 2 juodosios džiovintos slyvos.

Trečioji diena

  • Pusryčiai. Juodoji kava arba arbata be cukraus, 5 krekeriai, sūrio gabalėlis.
  • Antrieji pusryčiai. Nedidelis obuolys.
  • Pietūs. ½ stiklinės tuno, stiklinė virtų burokėlių, stiklinė kopūstų, skrudinta duonelė.
  • Vakarienė. Virtas kiaušinis, šviežias arba raugintas agurkas, 4 ridikėliai, duonos riekė.
  • Prieš miegą. ¼ nedidelio meliono arba mažas obuolys.
 

 

Komentarai
Temos Dieta
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Parašykite atsiliepimą apie 15min