Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 09 09

Krepšinio legendos įvertino naują „Žalgirio“ įvaizdį

Naujo Kauno „Žalgirio“ organizacijos įvaizdžio pristatymo renginyje apsilankiusi „Žalgiris Backstage“ laidos kūrybinė komanda su vedėja Egle Jurgaityte priešakyje pakalbino pristatyme dalyvavusius svečius.
Kauno „Žalgiris“ pristatė naują logotipą
Kauno „Žalgiris“ pristatė naują logotipą / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Jankūnas, renginyje dėkojęs sirgaliams už palaikymą ir kalbėjęs apie tai, kodėl organizacija nusprendė žengti pokyčių keliu, E.Jurgaitytei pasakojo savo įspūdžius apie logotipą.

„Man labai patinka pokyčiai. Atsirado daugiau pasirinkimo fanams. Tiek pačiai komandai daugiau dalykų ir produktų. Man logotipas yra gražus. Suprantu, kad daugeliui tai iššaukė kitokias emocijas, bet galbūt ne pats logotipas, o patys pokyčiai. Pokyčius sunku priimti. Manau, kad fanai apsipras, komanda pradės skinti pergales ir logotipas taps savas visiems mums“, – teigė P.Jankūnas.

Renginyje sutikti legendiniai žalgiriečiai Arvydas Sabonis ir Rimas Kurtinaitis, kalbėdami apie pokyčius, išskyrė savo nuomones.

„Viskam ateina galas ir prasideda kitas etapas. Taip ir čia, manau, – laikas geras ir turbūt laikas tam yra. Logotipas – yra skonio ir laiko reikalas. Svarbu, kad logotipas atitiktų visą marketingą“, – kalbėjo A.Sabonis.

„Teigiamai vertinu. Man patiko labai. Nesupratau tik vieno – kodėl nenorite, kad kartais pasikeisti ir aprangos spalvų. Žinau, kad futbole ir krepšinyje „FC Barcelona“ naudoja įvairias spalvas, pavyzdžiui, oranžinę ir elektrinę. Aš už naujoves“, – tikino R.Kurtinaitis.

A.Sabonis taip pat pridūrė, kad lankysis atnaujintoje „Žalgirio“ parduotuvėje, siūlančioje visiškai naują asortimentą, tačiau tam turi vieną sąlygą.

„Kai pradės rūbus gaminti „ant centrų“ tada tikrai nusižiūrėsiu. Dabar tik pavarvinti seilę galiu“, – juokėsi Lietuvos krepšinio legenda.

„Žalgirio“ ambasadoriaus vėliavą nešantis aktorius, TV laidų vedėjas ir komikas Mantas Stonkus po renginio džiaugėsi pokyčiais.

„Tik teigiamai. Vien tik užteko pasiklausyti prezentacijos ir „Žalgirio“ komandos ir visos organizacijos istorijos, strategijos. Viskas buvo aiškiai paaiškinta ir sudėta. Logotipas išlaikantis aukštus standartus, yra atpažįstamas. Išlaikęs savitumą ir savo veidą. Žinai, būna pavasarį medis sužaliuoja, išsprogsta lapai. Tada ateina ruduo ir pakeičia spalvas, lapai nukrinta. Žmonės sako: „Dieve mano, kaip buvo gražiai“. Bet nekabini tų pačių lapų ant medžių – ėjo ir praėjo. Ateis kitas sezonas, užaugs kiti lapai ir jie vėl nukris – tokia yra istorija. Pasaulis keičiasi, mes nesame jo šeimininkai – esame tik pakeleiviai. Mūsų nebebus, o „Žalgiris“ liks amžinai ir jis turi šiek keistis. Mes patys keičiamės kiekvieną dieną“, – aiškino M.Stonkus.

Renginyje kartu su šeima svečiavęsis radijo laidų vedėjas ir dainininkas Žygimantas Gečas tvirtino, kad jau irgi spėjo „prisiauginti“ naująjį logotipą.

„Labai džiaugiuosi visais dizaino pakeitimais. Džiaugiuosi svetainės, e-shopo, dizaino pakeitimais. Kai pradžioje pamačiau logotipą, pagalvojau, kad jis man ne iki galo patiko. Kaip bebūtų, kai sužinau, kas už jo slypi, išėjau sakydamas, kad logotipas yra geras ir viską vertindamas gerai“, – tvirtino Ž.Gečas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius